نمودار قیمت پروفیل یزد در سال 1402

نمودار قیمت پروفیل یزد در سال 1402

نمودار قیمت آهن آلات در سال 1402
دوشنبه 13 دی 1400

در این یادداشت سعی داریم تا در مورد نمودار قیمت پروفیل یزد در سال 1402، یعنی سال جاری، اطلاعات کاربردی را به شما ارائه دهیم. نمودارهای این‌چنینی‌ از ابزار‌های مورد اعتمادی هستند که از سوی هر شرکت برای محصولات مختلف ارائه می‌شود و نقش به‌سزایی در تصمیم‌گیری کاربران برای خرید و فروش دارد.

یکی از تولید کنندگان مورد اعتماد و با سابقه در زمینه پروفیل‌های آهنی و فولادی، شرکت پروفیل یزد است. این مجموعه با هدف تامین نیاز داخلی در زمینه تولید انواع مقاطع فولادی در سال 1352 تأسیس شد. از محصولات پر‌کاربرد این مجموعه، قوطی آهن است که لازم است برای دست‌یابی به موقعیت مناسب در خرید آن، از نمودار تغییرات قیمت پروفیل یزد استفاده کنید.

این مجموعه تولیداتی بسیار متنوع و البته با کیفیت را به بازار‌های داخلی و حتی خارجی ارائه می‌کند و لازم به‌ ذکر است که محصولات این شرکت از لحاظ کیفی قابل رقابت با نمونه‌های خارجی هستند. به همین دلیل نیز مدت‌ کوتاهی پس از تأسیس، این شرکت مورد استقبال متقاضیان داخلی قرار گرفت.

عوامل بسیاری قادر به ایجاد شوک به بازار خرید و فروش این محصول و ایجاد کاهش یا افزایش در بهای آن هستند. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به برند سازنده و کیفیت خروجی محصول و یا قیمت تمام شده مواد اولیه مورد استفاده یعنی آهن و فولاد خام، اشاره کرد. این پارامتر‌ها به‌صورت مستقیم بر این بازار تأثیر می‌گذارند.

فاکتور‌های دیگری نیز در این موضوع تأثیر گذار هستند که تاثیرات ناگهانی و شاید پیش‌بینی نشده‌ای را بر روند قیمت‌گذاری این محصول، می‌گذارند. تغییر فصل و فرا رسیدن فصل سرما که باعث کاهش تقاضا می‌شود، تغییرات بهای دلار آزاد و نیمایی، مصوبه‌های دولتی در رابطه با صنعت فولاد و مواردی از این دست را می‌توان به عنوان عوامل موثر کم‌تر پیش‌بینی شده دانست.

نمودار قیمت پروفیل یزد 2 و 4

تولید این مقطع فولادی با هر مشخصاتی در قالب شاخه‌های 6 و  12 متری صورت می‌گیرد و هر یک برای شرایط خاصی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. پروفیل 2 کوچک‌ترین اندازه برای تولید این مقطع فولادی است، پس از آن شماره 2.5، 3 و در نهایت 4 را در تولیدات شرکت‌های مختلف مشاهده می‌کنیم.

انواع این محصول مانند پروفیل 2، خود دسته‌بندی‌های مختلفی را شامل می‌شوند که در ابعاد، سایز، ضخامت و البته طول شاخه تولید شده، با یکدیگر متفاوت هستند. برای محصولات این شرکت نیز برای هر یک نموداری جداگانه تعریف می‌شود و اطلاعات لازم را برای خرید هر یک در اختیار کاربران می‌گذارد.

این مقاطع فولادی با ورود ورق‌های خام از چند جنس مختلف، تولید می‌شوند که هر کدام استاندارد‌های مشخصی در روش تولید را می‌بایست رعایت کنند و البته کاربرد‌های زیادی را می‌توان برای آن‌ها نام برد. به‌عنوان مثال برای استفاده‌های این محصول می توان به ساخت درب و پنجره ساختمان، تولید نرده‌های فلزی و یا استفاده در صنعت خودرو‌‌سازی، اشاره کرد. به همین سبب، اطلاع از قیمت پروفیل یزد اهمیت بالایی برای خریداران و مصرف کنندگان این محصول دارد.

می‌توان این محصول را با توجه به مواد اولیه مورد استفاده در ساخت آن نیز دسته بندی کرد. شرکت‌های داخلی و خارجی پروفیل را با جنس‌های آهنی – فولادی، آلومینیوم، کامپوزیت و یا گالوانیزه تولید و عرضه می‌کنند که هر یک با توجه به میزان استقامت و مشخصات فیزیکی کاربری‌های متفاوتی در صنایع مختلف دارند.   

نمودار نوسانات قیمت پروفیل یزد، دسته‌بندی کاملی را با توجه به مشخصات فیزیکی هر نوع از این محصول برای شناسایی موقعیت‌های مناسب خرید و فروش، ارائه می‌دهد. این ابزار به صورت روزانه تغییرات را به نمایش می‌گذارد و می‌توانید با جستجوی نمودار قیمت پروفیل یزد در سال 1402 نیز آن ‌را مشاهده کنید. 

نمودار قیمت پروفیل 2 یزد

[viewChart id="4543"]

 

نمودار قیمت پروفیل 4 یزد

[viewChart id="0011"]
دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید