نمودار قیمت میلگرد قزوین در سال 1402

نمودار قیمت میلگرد قزوین در سال 1402

نمودار قیمت آهن آلات در سال 1402
یکشنبه 21 شهریور 1400

میلگرد قزوین یکی از محصولات پرمصرف ساختمانی است. به همین دلیل هنگام خرید میلگردهایی با مقاومت بالا، باید دقت کافی و لازم را داشته باشید. کارخانه تولید میلگرد قزوین، یکی از برندهای معروف و محبوب تولید کننده انواع میلگرد در نزدیکی پایتخت است. از این رو به دلیل به کارگیری کیفیت بالای مواد اولیه در ساخت این مقاطع فولادی، نمودار قیمت میلگرد، در برند قزوین، از اهمیت بالایی برای فعالان این حوزه و خریداران برخوردار است. نمودار تغییرات قیمت میلگرد قزوین در پایین صفحه نشانگر این است که قیمت این کالا همانند سایر محصولات فولادی، سیر نزولی را در پیش گرفته است. 

نمودار قیمت میلگرد قزوین

عوامل بسیاری در نمودار تغییرات قیمت میلگرد قزوین موثر است. این تغییر قیمت را در سایزهای 8، 16 و 18 که پرفروش‌ترین سایزهای میلگرد قزوین است مشاهده خواهیم کرد. به طور کلی، افزایش تقاضا موجب کاهش قیمت و افزیش دلار، قیمت میلگرد قزوین را افزایش می‌دهد. از جمله مهم‌ترین فاکتور‌های موثر در قیمت میلگرد قزوین، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش قیمت دلار
  • سقوط بازار بورس 
  • تاثیر بودجه اختصاص یافته به بخش عمرانی
  • عوارض تعیین شده بر مواد اولیه محصولات فولادی

علاوه بر این، افزایش تقاضای میلگرد در بازه‌های مختلف زمانی با یکدیگر متفاوت است. در فصل بهار و تابستان و دو سه ماه آخر هر سال به دلیل افزایش میزان تقاضا، قیمت آهن و میلگرد قزوین به صورت کیلویی کاهش یافته و این موضوع به نفع خریدار خواهد بود. بنابراین در خرید میلگرد قزوین به فاکتور تغییر فصل نیز توجه ویژه داشته باشید.

بیشتر بخوانید: جدول وزن میلگرد قزوین

 البته از عوامل تاثیرگذار دیگر بر قیمت میلگرد قزوین،  روی کار آمدن دولت جدید و سیاست‌های به‌کار‌گرفته شده دولت سیزدهم است. خدمات قیمت‌گذاری و نشان دادن نمودار تغییرات قیمت میلگرد قزوین به متخصصان این حوزه و خریداران این محصول فولادی کمک می‌کند تا مواد استراتژیک را در بهترین زمان خریداری نمایند. 

درنتیجه با مقایسه نمودار نوسانات قیمت میلگرد قزوین در سال 1402 با سایر محصولات مشابه، مطلع می‌شوید که قیمت محصولات این برند رو به کاهش است. در نهایت می‌توانید با خیال آسوده‌تری اقدام به خرید نمایید. برای مشاهده قیمت میلگرد امروز برندهای مختلف به لیست قیمت های مربوطه در سایت مراجعه کنید.

نمودار تغییرات قیمت میلگرد 8 قزوین 

 

[viewChart id="1174"]
دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید