نمودار قیمت نبشی اصفهان در سال 1402

نمودار قیمت نبشی اصفهان در سال 1402

نمودار قیمت آهن آلات در سال 1402
پنج‌شنبه 29 مهر 1400

پیش از خرید نبشی کارخانه ذوب‌آهن اصفهان، علاوه بر قیمت، باید به جنس و نمودار قیمت نبشی ذوب‌آهن اصفهان توجه کنیم. با توجه به کاربرد زیاد این محصول در تاسیسات بزرگ و کوچک، افرادی که مسئولیت خرید مصالح فولادی برای پروژه‌های عمرانی را برعهده دارند، به صورت مداوم نمودار تغییرات قیمت نبشی ذوب‌آهن اصفهان را بررسی می‌کنند.

نمودار قیمت نبشی ذوب‌آهن اصفهان به طول بال‌ها و ضخامت این مقاطع وابسته است؛ به عنوان مثال نبشی 10*100*100 که در آن طول بال‌ها 100 میلی‌متر و ضخامت 10 میلی‌متری دارد نمودار قیمت متفاوتی با دیگر اندازه‌ها خواهد داشت.

این مقاطع به دو شکل بال مساوی (V) و بال نامساوی (L) تفسیم‌بندی می‌شوند. راحتی تولید قالب‌ها یا فریم با استفاده از این مقاطع موجب گردیده است که علاوه بر کاربرد‌های ساختمانی، در صنایع تولیدی نیز مورد استفاده قرار بگیرند. کارخانه ذوب‌آهن اصفهان یکی از بزرگ‌ترین مراکز تولیدکننده این محصول محسوب می‌گردد که مدل‌های بال مساوی و گرم نوردیده را بر طبق استاندارد ملی و استاندارد بین المللی DIN EN 1056 روانه بازارهای داخلی و خارجی می‌کند.

نمودار قیمت نبشی 6 و 8 (با طول 12 متر)

استفاده از این مقاطع، تنها به ساختمان‌سازی منتهی نمی‌شود و در بخش‌های مختلفی، این محصول به کار می‌رود. ساخت قفسه‌های آهنی، ساخت نگه‌دارنده لوله‌ها و ساخت پایه از دیگر کاربردهای این مقطع به شمار می‌آیند. این مصالح فولادی در سایزهای 4 الی 10 و در طول‌های 6 و 12 متری تولید می‌شوند که این اعداد بیانگر ضخامت بال آن‌ها است. از پرکاربردترین سایزهای این مقاطع می‌توان به اندازه‌های 6 و 8 با طول‌ 12 اشاره کرد که از آن‌ها در اتصال ستون به پل، خودروسازی، آهن‌کشی چاه آسانسور و ... استفاده می‌گردد.

نوسانات بازار فولاد ناشی از عوامل مختلف، یکی از فاکتورهای مهم در نمودار نوسانات قیمت نبشی ذوب‌آهن اصفهان در سال 1402 بوده که موجب بروز افت و خیزهای زیادی در آن شده است. اطلاع از این تغییرات قیمت می‌تواند نقش مهمی در کاهش هزینه‌های پروژه داشته باشد و به همین علت وجود منبعی معتبر برای آگاهی از این نوسانات، از نیازهای مهم فعالیت در این حوزه به شمار می‌آید. مجموعه گرفت با ارائه نمودارهای تغییرات قیمت نبشی ذوب‌ آهن اصفهان و اخبار صنعت فولاد، به شما کمک می‌کند که با آگاهی کامل اقدام به خرید این مقاطع کنید

دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید