نمودار قیمت پروفیل ساوه در سال 1402

نمودار قیمت پروفیل ساوه در سال 1402

نمودار قیمت آهن آلات در سال 1403
چهارشنبه 01 دی 1400

یکی از محصولات ساختمانی مورد نیاز در صنایع ساخت‌وساز که توسط این کارخانه ساوه باکیفیت بالایی تولید می‌شود، پروفیل است. با توجه نمودار قیمت پروفیل ساوه در سال 1402 و همچنین نمودار تغییرات قیمت پروفیل آهن ساوه می‌توانیم به قیمت‌های نسبی این محصول دست یابیم.

کارخانه تولید لوله و پروفیل ساوه یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های تولیدات محصولات فلزی در کشور است که با بیش از 50 سال سابقه توانسته نیاز کشور و همچنین بخش صادرات این محصول را برآورده کند.

به‌طورکلی به محصولی که از نظر مساحت مقطع ثابت است و در طول معینی تولید می‌شود پروفیل می‌گویند. در صنعت ساخت‌وساز دو نوع پروفیل داریم که بسیار پرکاربرد است: پروفیل ساختمانی و پروفیل صنعتی.

پروفیل ساوه در بخش صنعت به طور مثال در خودروسازی، صنایع نظامی به طور عمده به کار برده می‌شود و پروفیل ساختمانی برای تولید در و پنجره، نرده‌های فلزی، سقف سوله، حفاظ تراس و ... مورداستفاده قرار می‌گیرد.

نمودار قیمت پروفیل ساوه در سال 1402، مانند دیگر محصول ساختمانی با تغییراتی همراه بوده است. اگر بخواهیم به طور خلاصه و با استناد به نمودار تغییرات قیمت قوطی آهن ساوه و همچنین نمودار نوسانات قیمت پروفیل ساده، عوامل تأثیرگذار را اعلام کنیم؛ نقش تحریم‌ها و افزایش قیمت دلار و کاهش ساخت‌وساز و محصولات تولید شده از پروفیل ساوه را نمی‌توان نادیده گرفت.

نمودار قیمت پروفیل 2، 3 و 4 ساوه

پروفیل ساوه در صنعت ساختمان‌سازی کاربردهای فراوانی دارد. این محصول به‌صورت مقاطع طویل و توخالی تولید می‌شود که در ابعاد و اشکال مختلفی است.

در نمودار قیمت پروفیل ساوه در سال 1402، قیمت بر اساس وزن هر شاخه نوشته شده است و باتوجه‌به نوسان قیمت فلزات و عوامل دیگری مانند افزایش قیمت دلار و یا هزینه سوخت برای حمل‌ونقل این قیمت‌ها اندکی با اختلاف حساب می‌شوند.

توجه به نمودار تغییرات قیمت قوطی آهن ساوه که به علت زبان محاوره‌ای در بین کارشناسان این صنعت به‌جای واژه پروفیل استفاده می‌شود و همچنین با نگاهی به نمودار نوسانات قیمت پروفیل ساوه می‌تواند به ما در مورد خرید این محصول ساختمانی مهم کمک زیادی بکند.

در ادامه به نمودار قیمت پروفیل ساوه در سال 1402، با ضخامت‌های 2، 3 و 4 می‌پردازیم که پرکاربردترین سایز پروفیل ساوه در بین اندازه‌های مختلف این محصول است.

نمودار قیمت پروفیل 2 ساوه

[viewChart id="0048"]


نمودار قیمت پروفیل 3 ساوه

[viewChart id="2717"]
دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید