نمودار قیمت میلگرد کاشان در سال 1402

نمودار قیمت میلگرد کاشان در سال 1402

نمودار قیمت آهن آلات در سال 1402
دوشنبه 01 آذر 1400

نمودار قیمت میلگرد کاشان، مورد توجه فعالان این حوزه قرار دارد و کارشناسان سعی می‌کنند با تحلیل نمودار قیمت میلگرد، در برند کاشان، زمان‌های مناسب برای ورود برای خرید را تشخیص دهند.

نمودار تغییرات قیمت میلگرد کاشان به خودی خود نمای بازار آهن آلات را به خوبی نشان می‌دهد؛ بازاری که امسال نیز تحت تاثیر عواملی چون صادرات، واردات و ارزش پولی ملی دستخوش تغییرات قیمت بوده است.

میلگرد را به عنوان یکی از مصالح مهم در ساخت و سازها شنیده‌ایم، ماده اولیه‌ای که قیمت آن می‌تواند بر بهای تمام شده واحد‌های ساختمانی تاثیر چشمگیری داشته باشد. این مقطع فولادی همیشه همراه بتن استحکام کششی اسکلت ساختمان را بر عهده دارد، چرا که بتن با اینکه از استحکام فشاری بالایی برخوردار است ولی در برابر مقاومت کششی شکننده است و به همین دلیل است که نمی‌توان بتن را به تنهایی در ساخت و سازها به کار برد.

میله‌های طویل فولادی کاشان در انواع ضخامت‌ها و طرح‌های متفاوت هستند. نوع ساده آن انعطاف پذیری بالاتری دارند ولی از استحکام لازم برای استفاده در بتن برخودار نیستند و حسن نوع آجدار کاشان در این است که بتن در فضای بین آج‌ها قرار می‌گیرد و امکان لغزش و جابجایی آن درون بتن بطور چشمگیری کاهش می‌یابد چیزی شبیه مدل پیچ و مهره که حرکت دادن مستقیم بدون چرخاندن پیچ ممکن نیست.

نمودار نوسانات قیمت میلگرد کاشان سایزهای 14، 16 و 18

کارخانه فولاد کاشان یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی است که در کاشان واقع شده است. سایزهای مختلفی مثل 14 میلی متر، 16 میلی متر و 18 میلی متر تولید می‌شوند که این سایزها نشانگر قطر سطح برش آن هستند و در نام‌گذاری هم رایج هستند.

میلگرد فولادی ساده، آجدار و کلاف از جمله تولیدات کارخانه فولاد کاشان است. ویژگی ممتاز فولاد کاشان این است که مجموعه کاملی از انواع ساده، شاخه‌ای، آجدار و کلاف جز تولیدات است و بخش وسیع‌تری از نیاز خریداران را پوشش می‌دهد. نمودار قیمت میلگرد کاشان، نشان می‌دهد که قیمت آن امسال نیز با نوساناتی همراه بوده و روند ثابتی نداشته است. قیمت مواد اولیه مثل شمش آهن و شمش فولاد و نیز قیمت حامل‌های انرژی مثل برق و آب مصرفی در قیمت نهایی محصول تاثیر بسزایی دارد.

نمودار تغییرات قیمت میلگرد کاشان حاکی از آن است که قیمت تا شهریور ماه روند صعودی داشته است که قیمت جهانی سنگ آهن و تورم را می‌توان در آن دخیل دانست. همچنین در نیمه اول سال بدلیل گرم بودن هوا و کمتر بودن بارش ساخت‌وساز بیشتر است، که این افزایش تقاضا برای خرید محصولات فولادی می‌تواند اثر خود را بر قیمت آن نمایان کند.

نمودار نوسانات قیمت میلگرد کاشان از اوایل شهریور ماه تا آخر تابستان روندی نزولی همراه با اصلاح قیمت بوده است و در حال حاضر نیز در بازه بین کف حمایتی تیرماه و سقف مقاومتی شهریور ماه در حال نوسان است.

شما می‌توانید از نمودار قیمت میلگرد کاشان در سال 1401، که همکاران ما در گرفت بصورت روزانه آن را بروزرسانی می‌کنند از جدیدترین قیمت‌های آهن آلات کاشان مطلع شوید.

با توجه به اینکه بازار مقاطع فولادی نیز همانند سایر بازارها ممکن است فراز و نشیب‌های قابل توجهی را تجربه کند توصیه می‌کنیم به دور از هیجانات و با آرامش و آگاهی کامل اقدام به خرید نمایید. سرمایه گذاری در بازار آهن آلات نیز همانند سایر بازارها ریسک و چالش‌های خاص خود را دارد و ملزوماتی چون دانش و تحلیل ابعاد مختلف وضعیت را می‌طلبد.

نمودار قیمت میلگرد 14 کاشان

[viewChart id="0513"]
دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید