جدول وزن میلگرد کوثر اهواز

جدول وزن میلگرد کوثر اهواز

جدول وزن آهن آلات
دوشنبه 24 آبان 1400

هر مقطع فولادی، مشخصات فنی منحصر به فردی دارد. با توجه به این ویژگی‌ها می‌توانید تشخیص بدهید که آیا یک محصول برای پروژه مورد نظر شما کاربرد دارد یا خیر. یکی از مهم‌ترین مشخصات فنی هر محصول، وزن آن است. وزن میلگرد کوثر اهواز یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مقطع فولادی است که تاثیر مستقیم بر قیمت آن دارد. سایز میلگرد با وزن آن رابطه مستقیم دارد و هرچه سایز بیشتر باشد وزن هم بیشتر است. به طور مثال وزن میلگرد 12 اهواز برابر با 11 کیلوگرم، وزن میلگرد 14 اهواز، 14.3 کیلوگرم و وزن میلگرد 18 کوثر اهواز 23 کیلوگرم است. سنگین‌ترین میلگرد اهواز سایز 32 است که 76 کیلوگرم وزن دارد.

جدول وزن میلگرد اهواز

جدول وزن، ساده‌ترین روشی است که برای محاسبه جرم میلگرد اهواز وجود دارد. کارشناسان گرفت، این جدول را با توجه به داده‌ها و جدول اشتال ارائه شده از سوی کارخانه تدوین کرده‌اند تا کاربران بتوانند با توجه به سایز میلگرد مورد نظرشان، وزن هر شاخه از آن را پیدا کنند.

 

وزن میلگرد کوثر اهواز
وزن میلگرد کوثر اهواز

 

فرمول محاسبه وزن میلگرد اهواز

فرمول محاسبه وزن میلگرد اهواز با فرمول محاسبه وزن میلگرد برندهای دیگر، هیچ تفاوتی ندارد. علت تفاوت جزئی موجود بین وزن تولیدات برندهای مختلف، به جدول اشتال آن‌ها برمی‌گردد. جدول اشتال با توجه به ابعاد، اندازه‌ها و ترکیبات آلیاژ به کار رفته در تولید میلگرد، وزن هر متر از آن را مشخص می‌کند. هر کارخانه برای محاسبه دقیق‌تر وزن محصولاتش، جدول اشتال مخصوص به خودش را ارائه داده است. برای محاسبه وزن میلگرد اهواز، ابتدا باید وزن هر متر از محصول مورد نظرتان را در جدول اشتال پیدا کنید و سپس آن را در فرمول زیر قرار بدهید:

(طول هر شاخه) 12 × وزن هر متر از محصول در جدول اشتال = وزن میلگرد اهواز

محاسبه وزن میلگرد اهواز با روش بالا کار ساده‌ای نیست. وقتی در پروژه هستید، زمان کافی برای بررسی سطرهای جدول اشتال و پیدا کردن محصول مورد نظر، نخواهید داشت. به همین دلیل ما در صفحه وزن میلگرد، جدول وزن انواع این مقاطع فولادی را ارائه داده‌ایم. شما می‌توانید بدون نیاز به محاسبه، وزن محصول مورد نظرتان را بیابید و برآوردهای لازم را انجام بدهید.

 

قیمت میلگرد

 

ارتباط قیمت و وزن میلگرد اهواز

بسیاری از افراد وزن میلگرد اهواز را برای بررسی قیمت آن محاسبه می‌کنند. وزن یکی از معیارهای تأثیرگذار در نرخ محصول است، زیرا هرچقدر مقدار فولاد به کار رفته در محصول بیشتر باشد، قیمت آن هم بیشتر خواهد بود. بعد از بررسی وزن میلگرد اهواز و انتخاب سایز مناسب محصول، می‌توانید به صفحه قیمت میلگرد اهواز مراجعه کنید و نرخ مقطع فولادی مورد نظرتان را هم ببینید. با این کار، اطلاعات مورد نیاز را به دست می‌آورید، می‌توانید بودجه مورد نیازتان را برآورد کنید و محصول را با نرخ روز بازار (نه بیشتر) خریداری خواهید کرد.

گرفت یک منبع اطلاعاتی برای افرادی است که در بازار فولاد فعالیت دارند. در این مقاله از گرفت، وزن میلگرد اهواز را بررسی کردیم و جدول وزن این مقاطع را هم ارائه دادیم. با بررسی روزانه گرفت، هم از اخبار و وقایع بازار آهن مطلع خواهید شد و هم می‌توانید نرخ مقاطع تخت و طویل را بررسی کنید.

دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید