جدول وزن میلگرد ایوان غرب

جدول وزن میلگرد ایوان غرب

جدول وزن آهن آلات
سه‌شنبه 23 شهریور 1400

کارخانه نورد ایوان غرب در سال 1387 و در شهرک صنعتی ایوان شهر ایلام احداث شد. محصول میلگرد تولیدی این کارخانه، با نام میلگرد ایوان غرب در بازار شناخته می شود. این محصول به دلیل کیفیت‌ بالا، بسیار پر طرفدار بوده و در مصارف ساختمانی و صنعتی کاربرد فراوانی دارد. میلگرد ایوان غرب در اندازه ‌های 8 الی 20 میلی ‌متر است که به صورت آجدار و ساده تولید می ‌شود. برای محاسبه وزن میلگرد ایوان غرب می ‌توان از فرمول زیر استفاده کرد. برای مشاهده قیمت میلگرد ایوان غرب کلیک کنید.

محاسبه وزن میلگرد ایوان غرب 

عدد 7.8 با توجه به مقدار چگالی فلز به ‌کار رفته در ساخت میلگرد جای‌گذاری شده است و در موارد دیگر تفاوت دارد. اگر وقت و حوصله استفاده از فرمول را ندارید، ما جدول وزن میلگرد ایوان غرب را بر طبق این فرمول برای شما آماده کرده‌ایم.

سایز میلگرد (بر حسب میلی‌متر) وزن میلگرد ایوان غرب ( برحسب کیلوگرم)
84.74
107.4
1210.66
1414.52
1618.96
1824
2029.64

جدول وزن میلگرد ایوان غرب

یکی از عواملی که در هنگام خرید میلگرد باید به آن توجه شود، وزن میلگرد خواهد بود. نقطه مشترک بین میلگرد ایوان غرب و دیگر کارخانه‌ها، مقاطع میلگرد است. به  این معنا که تمامی مجموعه‌های تولید این محصول، میلگرد را در مقاطع A1, A2, A3 و A4 تولید می‌کنند. به طور کلی مشخص است که وزن مقاطع فولادی از جمله وزن میلگرد ایوان غرب، تابع آلیاژ به کار رفته در آن‌ها است. مقاطع A1 از جنس فولاد نرم و با سطح صاف تولید می‌شوند. میلگرد‌های آجدار بسته به این که A1, A2, A3 و A4 باشند وزن و انعطاف¬پذیری متفاوتی دارند.

با توجه به موارد گفته شده، می ‌توان به این نتیجه رسید که وزن میلگرد ایوان غرب در درجه اول به طول و سپس به جنس آن بستگی دارد. همچنین برای محاسبه وزن میلگرد ایوان غرب راه‌ حل ‌های سریع ‌تری مانند فرمول و جدول وجود دارد. گرفت در این صفحه هر دوی این‌ روش‌ ها را به شما عزیزان معرفی کرده است. همچنین برای مشاهده قیمت میلگرد امروز می توانید به سایت گرفت مراجعه کنید.

دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط