جدول وزن ورق گالوانیزه شهرکرد

جدول وزن ورق گالوانیزه شهرکرد

جدول وزن آهن آلات
شنبه 22 آبان 1400

کارخانه فولاد تاراز چهارمحال بختیاری در سال 1387 تاسیس و از سال 1394 فعالیت خود را در زمینه ورق‌های گالوالوم و گالوانیزه واقع در شهرک صنعتی شهرکرد آغاز کرد. وزن ورق گالوانیزه شهرکرد در هنگام خرید از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا با مقداری جا‌به‌جایی در مقدار وزن این محصول، قیمت آن عوض می‌شود و بودجه مورد نظر پروژه باید تغییر کند. جدول وزن ورق گالوانیزه شهرکرد که در ادامه شاهد آن خواهید بود در فرایند خرید به شما بسیار کمک می‌کند.

سطح این محصول به وسیله روی پوشیده می‌شود و این فرایند مقاومت آن را در برابر زنگ زدگی و خوردگی بالا می‌برد؛ از دلایل محبوبیت آن می‌توان به ویژگی‌هایی همچون مقاومت زیاد در عین نازکی، فرم پذیری مناسب، رنگ پذیری، صافی سطح و... اشاره کرد. همچنین این ورق طبق استاندارد ISO EN 10346: 2009 تولید و عرضه می‌شود و همین امر توجه مصرف‌کنندگان را به این محصول جلب کرده است.

از جمله کاربردهای فراوان این ورق می‌توان به استفاده از آن در صنعت خودرو، مهندسی عمران و ساختمان، سیستم‌های تصفیه هوا، صنعت الکترونیک، تابلوهای راهنمایی، یخچال، کابینت، بیلبوردها، کابل‌ها و... اشاره کرد.

محاسبه وزن ورق گالوانیزه شهرکرد

برای محاسبه وزن این ورق فولادی روکش دار چندین راه وجود دارد که هر کدام از این روش‌ها را در ادامه بررسی خواهیم کرد:

  • یکی از ساده‌ترین را‌ه‌ها استفاده از جدول وزن این محصول است که در آن اطلاعات دقیقی ذکر شده و در این صفحه می‌توانید آن را مشاهده کنید.
  • به کار گیری فرمول، از شیوه‌های دیگر است که برای به دست آوردن وزن این ورق می‌توان استفاده کرد؛ فرمول مربوطه را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:
فرمول وزن ورق گالوانیزه شهرکرد

لازم به ذکر است طول بر حسب متر و عرض و ضخامت بر حسب میلی‌متر در این فرمول استفاده می‌شود.

  • در صورتی که دسترسی به جدول این محصول نداشته باشید، بهترین راه، استفاده از نرم افزارهای مهندسی است که عدد به دست آمده از این روش، در مقایسه با به کارگیری فرمول بسیار دقیق‌تر است.

جدول وزن ورق گالوانیزه شهرکرد 0.4، 0.5، 0.6، 0.7 و 0.8

این محصول در ضخامت‌های 0.4، 0.5، 0.6، 0.7، 0.8، 0.9، 1، 1.25، 1.5 و 2 میلی‌متر تولید می‌شود که بین آن‌ها ورق گالوانیزه 0.4، 0.5، 0.6، 0.7 و 0.8 شهرکرد از فروش بالاتری برخوردار است. این ورق فولادی روکش دار به دو صورت فابریک و رول که عرض آن به دو نوع کوتاه 1000 میلی‌متر و بلند 1250 میلی‌متر در بازار عرضه می‌شود.

با محاسبه وزن ورق گالوانیزه شهرکرد می‌توانید تا حد زیادی مقدار نیاز این محصول برای پروژه را به دست آوردید و از قیمت ورق گالوانیزه خودرو شهرکرد آن آگاه شوید؛ همچنین در ادامه می‌توانید جدول وزن ورق گالوانیزه شهرکرد را مشاهده کنید.

جدول وزن ورق گالوانیزه شهر کرد در ضخامت های مختلف در این صفحه قابل مشاهده است.
دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید