نمودار قیمت میلگرد تیکمه داش در سال 1402

نمودار قیمت میلگرد تیکمه داش در سال 1402

نمودار قیمت آهن آلات در سال 1402
شنبه 15 آبان 1400

در سال‌های اخیر، قیمت فولاد نیز مانند مصالح ساختمانی دیگر با نوسانات زیادی همراه بود. با نگاهی به نمودار قیمت فلزات، می‌توانیم متوجه تغییرات آن به صورت روزانه شویم. همچنین با تجزیه و تحلیل نمودار تغییرات قیمت میلگرد کاوه تیکمه داش و بررسی نمودار قیمت میلگرد، در برند کاوه تیکمه داش متوجه اختلاف به عوامل زیادی بستگی دارد، شویم.

میلگرد تیکمه داش در دو نوع میلگرد آجدار و ساده تولید می‌شود. میلگردهای این کارخانه در طول، قطر و به‌طورکلی اندازه‌های متفاوتی عرضه می‌گردد که باتوجه‌به کارایی خاص در ساختمان تولید می‌شود. معمولاً برای تقویت فونداسیون و ستون‌ها از میلگردهایی با قطر بزرگ‌تر استفاده می‌شود که سنگین‌تر هم هستند.

با بررسی نمودار قیمت میلگرد تیکمه داش، روند رشد قیمت را در ماه‌های اول سال می‌توان دید. معمولاً قیمت مصالح ساختمانی باتوجه‌به ساخت‌وسازهای بیشتر در شش ماه اول سال کمی بیشتر است. البته عوامل دیگری مانند تحریم فولاد و آهن نیز در میان بی‌تأثیر نیست، ناگفته نماند که با بررسی قیمت میلگرد تیکمه داش، با بقیه شرکت‌های تولیدکننده میلگرد می‌توان دریافت که قیمت پایین‌تری دارد.

 نمودار قیمت میلگرد کاوه تیکه داش 8، 10 و 12

کارخانه کاوه تیکه داش با تولید انواع میلگرد ساده و آجدار در اندازه‌های مختلف یکی از معدود کارخانه‌هایی است که تنها محصول میلگرد را به بازار عرضه می‌کند و تمرکزش را بر تولید محصولات فولادی دیگر مانند نبشی، ناودانی و شمش نگذاشته است.

میلگردهای آجدار این کارخانه در انواع مارپیچی، آجدار جناغی و آجدار مرکب تولید می شود. انواع میلگرد آجداردر سایزهای 8 و 10 در بازار آهن به فروش می رسد.

میلگردهای ساده تیکه داش نیز در سایزهای 8، 10 و 12 تولید می‌شوند که بیشترین تقاضا برای میلگرد تیکه داش مربوط به نوع استاندارد آن است.

با نگاهی اجمالی به نمودار قیمت میلگرد کاوه تیکه داش و میزان تقاضای بازار برای انواع میلگردهای ساده و آجدار می توان دریافت که قیمت میلگرد تیکه داش به عواملی مانند تحریم، نوسانات قیمت دلار، قیمت جهانی فولاد و هزینه‌های جانبی مانند حمل‌ونقل بستگی دارد.

در سال‌های اخیر به دلیل عوامل ذکر شده در بالا، بازار ساخت‌وساز مسکن تا حدود زیادی کاهش یافت که بر بالارفتن قیمت فولاد بی‌تأثیر نبود. اگر بخواهیم چشم اندازی نسبت به آینده داشته باشیم و با بررسی و تخمین قیمت ها در نمودار تغییرات قیمت میلگرد تیکه داش و همچنین نمودار نوسانات قیمت میلگرد تیکه داش در سال 1401، می‌توان امید داشت که با تغییر سیاست‌های پیش رو در کشور، قیمت این محصول تا حدود زیادی تغییر خواهد داشت.

نمودار قیمت میلگرد 8 تیکمه داش

[viewChart id="1485"]

 

نمودار قیمت میلگرد 10 تیکمه داش

[viewChart id="8997"]

 

نمودار قیمت میلگرد 12 تیکمه داش

[viewChart id="1324"]

 

نمودار قیمت میلگرد 14 تیکمه داش

[viewChart id="1325"]
دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید