جدول وزن ورق گالوانیزه هفت الماس

جدول وزن ورق گالوانیزه هفت الماس

جدول وزن آهن آلات
سه‌شنبه 04 آبان 1400

از محبوب‌ترین برند‌های تولید کننده ورق گالوانیزه، شرکت صنایع هفت الماس است؛ این شرکت در سال 1375 واقع در قزوین تاسیس شده است و 15 درصد از نیاز بازار به Galvanized Sheet را تامین می‌کند. یکی از موضوع‌های مهم هنگام خرید این محصول با کیفیت، آگاهی از وزن ورق گالوانیزه هفت الماس است زیرا عامل موثری بر قیمت ورق گالوانیزه هفت الماس است؛ اطلاع از جدول وزن ورق گالوانیزه هفت الماس در فرایند خرید و تخمین مقدار نیاز نهایی به شما کمک می‌کند.

از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طول عمر بالا
  • قابلیت رنگ پذیری
  • مقاومت به زنگ زدگی و خوردگی
  • قابلیت جوشکاری
  • شکل دهی آسان
  • سطح صاف و براق

و...

از کاربردهای آن می‌توان به استفاده از آن در یخچال‌سازی، آبگرمکن، بخاری، صنایع تهویه مطبوع، اسکلت ساختمان، روفینگ، کف کانتکس، پروفیل درب و پنجره، لوله و اتصالات، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و... اشاره کرد.

 همچنین این ورق گالوانیزه مطابقت با استانداردهای ملی و بین المللی BS EN 10327، ISO 9001: 2008،  DIN 17162/1، NFA 36-321، JIS 3302،  ASTM A653-95 و BS 2989 تولید می‌شود.

محاسبه وزن ورق گالوانیزه هفت الماس

در این بخش به ساده‌ترین روش‌ها برای محاسبه وزن این محصول پر کاربرد می‌پردازیم:

  • از اولین روش‌ها که بسیاری از متخصصین از آن استفاده می‌کنند فرمول است؛ این فرمول نسبت به سایر فرمول‌های موجود از دقت بالاتری برخوردار است اما باید در نظر داشته باشید که عدد به دست آمده تقریبی خواهد بود.

         ضخامت * طول * عرض * چگالی ورق

ضخامت، طول و عرض بر حسب میلی‌متر و چگالی بر حسب گرم بر سانتی‌متر مکعب است.

  • استفاده از جدول نیز از راه‌های دیگر است که در این صفحه از گرفت می‌توانید آن را مشاهده کنید. این روش به دلیل اینکه نیازی به وقت گذاشتن برای محاسبه ندارد در زمان شما صرفه جویی می‌کند.
  • یکی دیگر از روش‌ها، استفاده از نرم افزارهای مهندسی و آنلاین بوده که عدد به دست آمده از آن خیلی دقیق‌تر از روش استفاده از فرمول است. 

جدول وزن محاسبه وزن ورق گالوانیزه هفت الماس 0.5 و 0.7

این محصول به صورت رول، شیت و فابریک و در قالب‌های کلاف، مسطح، فرم دار و کلاف نواربری شده عرضه می‌گردد؛ ضخامت این ورق بین 0.4 تا 2.5 میلی‌متر بوده و متناسب با کاربرد و مصارف مختلف تولید می‌شود.

در نهایت بی شک کیفیت محصول این کارخانه توجه شما را جلب می‌کند و پروژه‌ای با سطح رضایت بالا رقم می‌زند؛ همچنین برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاوران گرفت در ارتباط باشید. در ادامه برای محاسبه وزن ورق گالوانیزه هفت الماس می‌توانید از جدول زیر استفاده کنید. همچنین برای مشاهده لیست قیمت ورق گالوانیزه برندهای مختلف می‌توانید به سایت مراجعه کنید.

مشخصات کلاف گالوانیزه

مشخصات کلاف گالوانیزه هفت الماس

مشخصات ورق مسطح گالوانیزه

مشخصات ورق مسطح گالوانیزه هفت الماس

مشخصات ورق فرم‌دار گالوانیزه

مشخصات ورق فرم‌دار گالوانیزه

مشخصات عمومی کلاف نواربری شده گالوانیزه

مشخصات عمومی کلاف نواربری شده گالوانیزه هفت الماس
دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید