جدول وزن میلگرد ظفر بناب

جدول وزن میلگرد ظفر بناب

جدول وزن آهن آلات
شنبه 21 آبان 1401

یکی از گام‌های اولیه پروژه‌های ساختمانی انتخاب میله‌های تقویت کننده فولادی با توجه به وزن آن‌ها است؛ از مهمترین محصولات کارخانه ظفر بناب، میلگردهای با کیفیت آن است؛ این مجتمع با 30 هزار هکتار مساحت، بخش عظیمی از محصولات فولادی بخش‌های شمال، شمال غربی و شمال شرقی کشور را به خود اختصاص داده است.

در فرایند خرید و فروش این محصول فولادی تقویت کننده، آگاهی از سنگینی آن امری به شدت مهم هم برای فروشنده و هم برای خریدار است و دانستن آن برای استفاده در پروژه‌ها به شدت قابل توجه است. جدول وزن میلگرد ظفر بناب که بسیار در صعنت ساخت و ساز اهمیت دارد با توجه به طول و سایز آن است؛ همچنین اندازه تمامی محصولات فولادی این کارخانه با استاندارد جهانی هماهنگی دارد؛ میله‌های فولادی و تقویت کننده این برند میان تمامی برندها به سبکی معروف است و قیمت میلگرد ظفر بناب براساس وزن و سایز آن محاسبه می‌شود.

محاسبه وزن میلگرد ظفر بناب

یکی از راه حل‌های ساده برای محاسبه وزن این محصول با کیفیت، استفاده از انواع ابزار محاسبه آنلاین است؛ همچنین یکی دیگر از شیوه‌های محاسبه، استفاده از یکی از فرمول‌های زیر است که به راحتی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

اولین روش، با استفاده از طول و شعاع است که به میلی‌متر حساب می‌شود و فرمول آن به صورت زیر است:

روش بعدی با استفاده از قطر آن است (نمره میلگرد با یکای میلی‌متر همان قطر حساب می‌شود.) که به صورت زیر محاسبه می‌شود:

جدول وزن میلگرد ظفر بناب در تمامی سایزها

ممکن است بعضی اوقات دو میلگرد با سایز یکسان، وزن‌های متفاوتی داشته باشند که علت آن بستگی به آلیاژ، مساحت اسمی و قطر اسمی آن محصول دارد؛ ولی با توجه به داشتن استاندارد اروپایی DIN، استاندارد آمریکایی ASTM و استاندارد ملی ISIRI و همچنین داشتن گواهینامه 14001، ISO 90001 و ISO 18001 می‌توانید اطمینان خاطر از استاندارد بودن وزن میلگرد ظفر بناب داشته باشید.

یکی از مزایای این محصول سبکی آن نسبت به بقیه برندها است؛ به طور مثال در هر شاخه 12 متری، وزن میلگرد 16 بناب ظفر نسبت به آذر فولاد امین 1 کیلوگرم کمتر است و در مقایسه با سایز 18 میانه 2 کیلوگرم کمتر است. برای اطلاع دقیق‌تر شما، شرکت سازنده برای محاسبه وزن میلگرد ظفر بناب جدولی کامل از تمامی سایزهای آن تهیه کرده است که به سهولت انتخاب بسیار کمک می‌کند. برای مشاهده لیست قیمت میلگرد بناب به صفحه مربوطه در سایت مراجعه کنید.

 

سایز میلگرد ظفر بنابوزن هر شاخه 12 متری (برحسب کیلوگرم)

8

4.2

10

6.2

12

10.2

14

13.6

16

17.3

18

22.1

20

28

22

35.5

25

45.9

دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید