نمودار قیمت میلگرد راد همدان در سال 1402

نمودار قیمت میلگرد راد همدان در سال 1402

نمودار قیمت آهن آلات در سال 1402
سه‌شنبه 06 مهر 1400

امروزه یکی از با کیفیت‌ ترین میلگرد ها که در ساختمان سازی استفاده بسیار دارد، میلگرد راد همدان با نام تجاری Steel Rad Hamedan است. این مجتمع از سال 1390 فعالیت خود را در شهرک صنعتی ویان واقع در همدان شروع کرده است؛ اما نوسانات اخیر قیمت محصولات فولادی تاثیرات خود را بر این محصول فولادی نیز گذاشته است که در ادامه به بررسی بیشتر نمودار قیمت میلگرد، در برند راد همدان، در سال 1402 می‌ پردازیم. عوامل زیادی تاثیر بر نمودار قیمت این محصول دارد که از مهم‌ ترین آن‌ ها می‌ توان به بالا رفتن قیمت ارز و دلار و همچنین تورم جهانی اشاره کرد.

از نظر کارشناسان گرفت:

" نمودار قیمت میلگرد راد همدان، از این نظر که به خریداران این محصول اطلاعات زیادی را ارائه می کند، بسیار اهمیت دارد؛ نوسانات بازار ارز و بورس، بر قیمت میلگرد راد همدان که در سه سایز 14، 16 و 18 پرفروش‌تر است، تاثیر بیشتری می‌گذارد. اطلاع از نمودار قیمت این محصول فولادی که در صنایع مختلف مثل ساختمان‌سازی استفاده می شود، کمک می کند تا تحلیل بهتری از روند قیمتی آن داشته باشید."

نمودار قیمت میلگرد 14، 16 و 18 برند راد همدان

این محصول در سایزهای 12، 14، 16، 18، 20، 22، 25، 28 و 32 تولید می‌شود که میان آن‌ها میلگرد راد همدان 14، 16 و 18 محبوبیت و فروش بیشتری نسبت به بقیه دارد.  میلگردهای این کارخانه در سه نوع A1، A2 و A3 تولید می‌شود؛ میلگرد نوع A1 بدون آج و صاف بوده که برای آهنگری و عملیات جوشکاری مناسب است؛ در نوع A2 آج این میلگرد به صورت مارپیچ بوده که مناسب ساختمان سازی در شاخه‌های 12 متری تولید می‌شود و در نوع A3 شاخه 12 متری با آج به صورت جناغی تولید می‌شود که مناسب برای ساختمان سازی است؛ همچنین در دو نوع A2 و A3 عملیات جوشکاری ممنوع است.
این کارخانه با یک دهه سابقه درخشان در حال حاضر ظرفیت تولید 500 هزار تن محصولات فولادی را در سال دارد؛ تمامی محصولات این مجتمع با تجهیزات آلمانی و ایتالیایی تولید می‌شود و دارای استانداردهای DIN آلمان، BS4449 بریتانیا و استاندارد ملی ایران SNSO3132 هستند؛ بر روی بدنه این مقاطع فولادی علامت RAD حک شده و نشانگر اصالت این برند افتخار آفرین است.
قیمت این مقطع فولادی گرد تو پر بستگی به عوامل متفاوتی همچون ابعاد که شامل طول و ضخامت است و همچنین وزن آن دارد؛ اما عامل مهمی که بر نوسانات این مقطع فولادی تاثیر گذار است، نوسانات قیمت مواد اولیه است؛ با تغییر نرخ مواد اولیه همچون سنگ آهن و آهن غراضه که از مهم‌ترین مواد برای ساخت میلگرد این مجتمع هستند، نمودار این محصول فولادی نیز همواره دچار تغییر می‌شود. عوامل دیگری همچون هزینه حمل و نقل، قیمت جهانی فولاد و همچنین عرضه و تقاضا بر نمودار قیمت میلگرد راد همدان، نیز تغییراتی ایجاد کرده است.
با توجه به رعایت بالاترین سطح کیفیت، استفاده از مواد مرغوب و تجهیزات پیشرفته در این کارخانه هزینه آن بسیار مناسب بوده و همچنین از لحاظ کیفیت با تولید کنندگان خارجی نیز رقابت می‌کند. در ادامه برای آگاهی از تغییرات قیمت و مقایسه با سایر برندها شاهد نمودار نوسانات قیمت میلگرد راد همدان، خواهید بود تا با خیالی آسوده گزینه مورد نظر خود را خریداری کنید. شما می توانید برای مشاهده قیمت میلگرد امروز برندهای مختلف به لیست قیمت های مربوطه در سایت مراجعه کنید.

نمودار نوسان میلگرد 14 راد همدان 

[viewChart id="7765"]

 

نمودار قیمت تغییرات میلگرد 16 راد همدان

[viewChart id="8406"]

 

نمودار نوسانات میلگرد 18 راد همدان

[viewChart id="8481"]
دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید

سوالات متداول