نمودار تغییرات قیمت میلگرد نیشابور در سال 1402

نمودار تغییرات قیمت میلگرد نیشابور در سال 1402

نمودار قیمت آهن آلات در سال 1402
چهارشنبه 22 تیر 1401

بررسی نمودار تغییر میلگرد نیشابور، به دلیل محبوبیت تولیدکننده آن در استان خراسان و به‌طورکلی منطقه شمال شرق کشور اهمیت بسیار زیادی دارد. این برند را می‌توان یکی از بهترین و معروف‌ترین برندهای تولیدکننده انواع محصولات فولادی ازجمله میلگرد دانست. با توجه به کیفیت محصولات و ترکیب مواد اولیه در آن‌ها این مقاطع فولادی قادر به تحمل بار زیادی هستند؛ به همین دلیل، در ساخت بخش‌های حساس ساختمان‌ها و سازه‌های عمرانی که بار زیادی را تحمل می‌کنند استفاده می‌شوند.

با نگاهی به نمودار قیمت میلگرد، در این برند متوجه خواهید شد که مثل سایر محصولات فولادی و مصالح ساختمانی قیمت این کالا نیز دستخوش نوسانات زیادی شده و همین موضوع بر روی هزینه تمام‌شده ساخت‌وساز در مناطق مختلف کشور تاثیر گذاشته است. به دلیل اهمیت این مقاطع فولادی در بازار داخلی تولیدکنندگان آن نیز تدابیری اندیشیده‌اند که قیمت آن چندان تحت تاثیر دلال‌بازی‌ها و واسطه‌گری‌های بازار قرار نگیرد، به همین دلیل در ماه‌های اخیر شاهد ثبات نسبی در این نمودار هستیم.

نمودار تغییرات قیمت میلگرد نیشابور 16 و 18

نمودار نوسانات قیمت میلگرد نیشابور نشان می‌دهد که قیمت سایز 14 و 16 که از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات این شرکت هستند که بیش از دیگر محصولات این برند تحت تاثیر قرار گرفته است. بااین‌حال مشتریان این شرکت همچنان به کیفیت آن اعتماد داشته و این نوسانات نتوانسته از فروش آن کم کند. این موضوع نشان می‌دهد که مدیران مجتمع فولاد خراسان به‌خوبی از پس مدیریت این نابسامانی‌ها برآمده‌اند و توانسته‌اند با کنترل قیمت از ایجاد تغییرات ناگهانی در نمودار تغییرات قیمت میلگرد نیشابور، جلوگیری کنند.

در دنیای ساخت‌وساز امروز یکی از مهم‌ترین مواردی که مهندسان در نظر می‌گیرند، هزینه تمام‌شده ساخت است. به همین دلیل آن‌ها قبل از خرید قیمت مصالح ساختمانی و مقاطع فولادی پرکاربرد در سازه‌های عمرانی مانند میلگرد نیشابور را به‌دقت بررسی می‌کنند. با مقایسه نمودار قیمت میلگرد نیشابور در سال 1401، با سایر کالاهای مشابه متوجه خواهید شد که محصولات این برند تغییر قیمت چندانی نداشته‌اند و به همین دلیل شما می‌توانید با خیال راحت برای خرید آن اقدام کنید.

نمودار تغییرات میلگرد 14 نیشابور

نمودار قیمت میلگرد14 نیشابور  به صورت هفتگی ارائه می‌شود و با مشخص کردن روند صعود و نزول قیمت این محصول، بهترین زمان برای خرید این محصول را به شما نشان می‌دهد. گاهی اوقات زمان خرید مقاطع مختلف را در پروژه مشخص کرده‌اید، اما در آن روز قیمت به علت‌های مختلف افزایش پیدا می‌کند؛ مثلا ممکن است قیمت آهن نوسان داشته باشد و به دنبال آن قیمت آهن‌آلات مورد نیاز برای پروژه هم بیشتر شود. با توجه به نمودار می‌توانید تشخیص دهید که آیا زمان تعیین شده برای خرید میلگرد مناسب است یا اگر چند روز منتظر بمانید می‌توانید این محصول را با قیمت مناسب‌تر خریداری کنید.

[viewChart id="0747"]

 

نمودار  نوسانات قیمت میلگرد 16 نیشابور

علت اصلی نوسان قیمت میلگرد 16 نیشابور، تغییرات قیمت آهن است. تغییرات قیمت آهن به‌صورت صد درصد قابل پیش‌بینی نیست، اما با استفاده از نمودار تغییر قیمت میلگرد 16 نیشابور می‌توان بهترین زمان برای خرید محصول را پیدا کرد. البته درصورتی‌که نمودارهایی که در بازه‌های زمانی بلند مدت ارائه می‌شوند را بررسی کنید، تا حدی می‌توانید روند و قیمت‌های آتی این محصول را پیش‌بینی کنید و بر این اساس خرید داشته باشید. 

نمودار نوسان میلگرد 18 نیشابور

وب سایت گرفت اطلاعات جامعی درباره قیمت آهن‌آلات در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با استفاده از نمودار قیمت میلگرد 18 نیشابور و قیمت روزانه آن می‌توانید فرصت مناسب برای خرید این محصول با بهترین قیمت را پیدا کنید. حتی تفاوت‌های جزئی قیمت هم در هزینه‌ تمام‌شده پروژه‌ شما تأثیر به‌سزایی دارند.  برای مشاهده قیمت میلگرد امروز برندهای مختلف به لیست قیمت های مربوطه در سایت مراجعه کنید.

سوالات متداول

نمودار نوسان قیمت نیشابور در چه بازه زمانی ارائه شده است؟

نمودار نوسانات قیمت نیشابور به‌صورت روزانه و هفتگی در این صفحه قابل مشاهده است.

نمودار تغییرات قیمت میلگرد نیشابور به چه عواملی وابسته است؟

قیمت این محصول فولادی با توجه به عوامل مختلفی از جمله مواد اولیه، قیمت ارز و دلار، میزان عرضه و تقاضا و... تغییر می‌کند. 

دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید

سوالات متداول