جدول وزن ناودانی اصفهان

جدول وزن ناودانی اصفهان

جدول وزن آهن آلات
شنبه 21 آبان 1401

ذوب آهن اصفهان، از با سابقه‌ترین تولیدکنندگان ناودانی و مقاطع فولادی دیگر، به شمار می‌رود، محصولات این مجموعه در انواع مختلفی به تولید می‌رسند. مهم‌ترین عاملی که در قیمت‌گذاری موثر هست، وزن محصول نهایی است. روش‌های به دست آوردن وزن ناودانی اصفهان را در ادامه بررسی خواهیم کرد، پس همراه ما باشید.

کارخانه ذوب آهن اصفهان، اولین کارخانه تولید فولاد است که از سال 1350 شمسی فعالیت خود را با ظرفیت 3 میلیون و 600 هزار تن در سال آغاز کرده است. تولیدات این مجموعه از کیفیت بالایی برخوردارند و توان رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی را دارند.

جدول وزن ناودانی کارخانه ذوب آهن، به‌عنوان یکی از در دسترس‌ترین روش‌ها برای دست‌یابی به وزن نهایی این محصول است. پس از آن می‌توان به فرمول محاسبه وزن و یا نرم‌افزار‌های مهندسی موجود در این زمینه اشاره کرد که هر یک مزیت‌ها و نقاط ضعفی دارند که آن‌ها را برای شرایط مختلف مناسب می‌سازد.

ناودانی‌ها از نظر ظاهری شامل یک جان که صفحه‌ای افقی است و دو بال متصل به آن تشکیل شده است. این بال‌ها بر عمود بر جان هستند و همین امر باعث شده تا این محصول شکل خاصی را به خود بگیرد که مناسب برای کاربری‌های زیادی در صنایع بزرگ و کوچک است.

شیوه برآورد وزن ناودانی  8، 10 و 12 اصفهان

به‌عنوان اولین روش، می‌توان به استفاده از جدول وزن ناودانی اصفهان، اشاره کرد. این شیوه برای محصولاتی که طبق استاندارد‌های به کار رفته در جدول باشند، بسیار کارآمد است، خروجی قابل اطمینان و درستی دارد و تا حد زیادی سریع‌تر از دیگر روش‌های مورد استفاده در این حوزه خواهد‌‌بود و باعث تخمین درست قیمت ناودانی اصفهان می‌شود.

همان‌طور که پیش‌تر بیان کردیم، در کنار استفاده از جدول وزن، می‌توان از نرم‌افزار‌های هوشمند مهندسی مورد استفاده در این حوزه بهره برد و تنها با وارد کردن داده‌های صحیح در رابطه با ابعاد و مشخصات ناودانی مورد نظر، می‌توان وزن نهایی را به‌دست آورد.

روش سوم استفاده از فرمول برای برآورد وزن است. این ابزار برای هر یک از مقاطع فولادی متفاوت است و برای ناودانی به شکل زیر خواهد بود:

 

وزن ناودانی = ( 2 * ( ( ضخامت بال * عرض بال) + ( ضخامت جان * طول جان)) * طول * چگالی ) / 1000 

 

در این فرمول، عرض، طول و ضخامت بال بر حسب میلی‌‌متر، طول نبشی بر حسب متر، چگالی بر حسب KG/CM^3 و  خروجی نهایی برحسب کیلو‌گرم خواهد بود.

نکته مهم در استفاده از این ابزار، اندازه‌گیری دقیق و در مرحله بعد، قرار دادن صحیح اعداد در فرمول است، چرا که نتیجه نهایی کاملا به این داده‌ها بستگی دارد و اندکی اشتباه می‌تواند خروجی غلطی را ارائه کند.

چهارمین روش که به تازگی توسط سایت گرفت ارائه شده است، ابزاری همه‌جانبه برای انجام این کار است که قابلیت برآورد وزن برای ناودانی ذوب‌آهن اصفهان را نیز دارد و برای استفاده از آن تنها نیاز به مشخصات فیزیکی دقیق دارید تا نتیجه خروجی صحیح و قابل اطمینان در اختیار شما قرار‌‌دهد.

محاسبه وزن ناودانی ذوب آهن اصفهان به چند روش قابل انجام است که پیش‌تر بیان کردیم. اما اهمیت به ‌دست آوردن وزن ناودانی ذوب آهن اصفهان به کمک هر یک از روش‌ها، در این است که این عدد بسیار در هنگام خرید و فروش محصول، حائز اهمیت است و بروز اشتباه در برآورد آن می‌تواند منجر به ایجاد ضررهای ناخواسته‌ای شود. برای مشاهده لیست قیمت ناودانی اصفهان می‌توانید به لیست قیمت مرتبط در سایت مراجعه کنید.

دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید