نمودار قیمت تغییرات ورق گالوانیزه هفت الماس در سال 1402

نمودار قیمت تغییرات ورق گالوانیزه هفت الماس در سال 1402

نمودار قیمت آهن آلات در سال 1402
سه‌شنبه 19 بهمن 1400

کارخانه تولید ورق‌های گالوانیزه هفت الماس در سال 1385 و استان قزوین احداث گردید. با گسترش بخش‌های تولیدی این مرکز به ظرفیت سالیانه 900 هزار تن محصولات فولادی رسیده و توانست به دومین مرکز تولید ورق‌های گالوانیزه در کشور تبدیل شود. طبیعتا مجموعه‌ای با این ظرفیت تولیدی، می‌تواند نقش مهمی در زنجیره اقتصاد کشور داشته باشد و توجه زیادی به سمت‌ آن جذب می‌گردد. نمودار قیمت ورق گالوانیزه هفت الماس، نشان می‌دهد که کوچک‌ترین تغییرات در شرایط اقتصادی کشور بر روی نمودارتغییرات قیمت ورق گالوانیزه هفت الماس به صورت فراز و نشیب خود را نمایان می‌کند.

نوسانات ورق گالوانیزه هفت الماس

روند تولید ورق‌های گالوانیزه با دیگر ورق‌های سیاه و روغنی متفاوت است، به‌همین علت نمودار نوسانات قیمت ورق گالوانیزه هفت الماس با نمودار‌ ورق‌های سیاه و روغنی تفاوت دارد. به‌طور کلی به ورق‌هایی که دارای یک لایه هم‌سطح فلز و ویژگی ضدزنگ باشند، ورق گالوانیزه گفته می‌شود. همان‌طورکه می‌دانید یکی از مشکلات استفاده از مصالح فلزی در آب‌وهوای مرطوب، خوردگی و فرسایش آن‌ها است؛ تولید ورق‌های گالوانیزه در کارخانه هفت الماس، به دو صورت نورد گرم و سرد صورت می‌گیرد و می‌توان از آن‌ها درانواع شرایط آب‌وهوایی خشک یا مرطوب استفاده نمود. البته نحوه تولید ورق در قیمت نهایی آن تاثیر‌گذار بوده و قیمت ورق‌های گالوانیزه که با استفاده از روش گرم تولید می‌شوند بیشتر خواهد بود. در ادامه می‌توانید نمودار تغییرات قیمت ورق گالوانیزه هفت الماس در سال 1402 را مشاهده نمایید.

نمودار قیمت نوسانات ورق گالوانیزه هفت الماس (ضخامت 0.5 الی 2.5)

ورق‌های گالوانیزه به‌علت داشتن خواص ضدزنگ‌، همواره موارد استفاده زیادی در بخش‌های صنعتی دارند. ضخامت‌های بین 0.5 الی 2.5 میلی‌متر به دلیل داشتن خاصیت شکل‌پذیری بهتر، کاربرد گسترده‌ای در صنایعی همانند صنعت برق و کامپیوتر، تولید لوازم خانگی و ساخت بدنه خودرو‌ها دارند. به‌دلیل تقاضای زیاد برای خرید این ورق‌ها در بازار و همچنین کمبود مراکز تولیدکننده، بخشی از تامین نیاز ورق‌های گالوانیزه از طریق واردات برطرف می‌گردد. از این‌رو قیمت این ورق‌ها به نوسانات ارزی نیز وابسته خواهد بود که با وجود مشکلات سیاسی کشور و تحریم‌ها، نمودار قیمت ورق گالوانیزه هفت الماس، سیر صعودی در پیش گرفت.

نمودار تغییرات ورق گالوانیزه 0.5 هفت الماس 1000 

[viewChart id="1760"]

 

نمودار تغییرات ورق گالوانیزه 2.5 هفت الماس 1000

[viewChart id="3757"]
دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید