جدول وزن لوله مسی

جدول وزن لوله مسی

جدول وزن لوله
سه‌شنبه 05 بهمن 1400

تفاوت‌های فیزیکی، باعث می‌شود که وزن لوله مسی در سایز‌های مختلف با هم متفاوت باشند. جدول وزن لوله مسی اطلاعات کاملی در مورد این تفاوت‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد، چرا که داده‌های موجود در آن به صورت تفکیک شده برای انواع لوله مسی آورده شده‌اند.

روش‌های دیگری نیز برای برآورد وزن این لوله وجود دارند، اما همواره از جدول وزن به عنوان بهترین و کارآمد‌ترین روش موجود یاد شده است. با ما در ادامه همراه باشید تا بررسی دقیق‌تری در مورد تمام روش‌های موجود و البته این جدول داشته باشیم.

تمام روش‌های برآورد وزن لوله مسی

اهمیت این پروسه برای آن دسته از افرادی که معاملات زیادی در حوزه لوله‌های مسی دارند، بسیار پررنگ‌تر است. وزن نهایی این محصول که توسط خریدار تهیه می‌شود، آخرین عاملی خواهد بود که بر قیمت لوله مسی تأثیر می‌گذارد.

عموماً سه روش اصلی برای به‌دست‌آوردن وزن این لوله وجود دارد که هر یک از آن‌ها خروجی‌های قابل اعتمادی را ارائه خواهند داد. اولین روش، ابزار محاسبه‌گر سایت گرفت است که توانسته سرعت بالایی به این فرآیند ببخشد. کاربر با در اختیار داشتن مشخصات فیزیکی لوله، می‌تواند وزن نهایی آن را محاسبه کند.

روش دوم، استفاده از فرمول مخصوص برآورد وزن لوله است. این فرمول در میان همه لوله‌ها یکسان است و می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید:

وزن یک متر لوله = 0.028 * ضخامت * ( ضخامت – قطر لوله )

در این فرمول، ضخامت و قطر لوله بر حسب میلی‌متر و وزن نهایی به دست آمده بر حسب کیلوگرم خواهد بود.

آخرین راه در محاسبه وزن لوله مسی، به کار بردن جدول وزن مربوط به این محصول است. در این روش که محاسبات از پیش انجام شده‌اند، وزن لوله مسی با کم‌ترین میزان خطا آورده شده و کاربری بسیار آسانی برای کاربر فراهم می‌کند.

جدول وزن لوله مسی

در تصویر زیر، جدول وزن لوله مسی را مشاهده می‌کنید.

در این تصویر وزن لوله مسی را می‌توان مشاهده کرد.
دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

blog image
جدول وزن لوله مبلی
چهارشنبه 27 دی 1402
blog image
جدول وزن لوله گوشتدار
یکشنبه 25 تیر 1402