نمودار قیمت تغییرات ورق گالوانیزه کاشان در سال 1402

نمودار قیمت تغییرات ورق گالوانیزه کاشان در سال 1402

نمودار قیمت آهن آلات در سال 1402
چهارشنبه 08 دی 1400

امروزه با توجه به کیفیت و قابلیت ضد‌زنگ‌زدگی ورق گالوانیزه کاشان، تقاضا برای آن روز‌به‌روز افزایش پیدا کرده و با توجه به تغییرات روزانه، آگاهی از نمودار قیمت ورق گالوانیزه کاشان اهمیت ویژه‌ای دارد. نمودار تغییرات قیمت ورق گالوانیزه کاشان نشان می‌دهد که با بالا و پایین شدن قیمت ارز، قیمت این محصول نیز دچار نوساناتی شده است اما با توجه به کیفیت آن هزینه آن کاملا به‌صرفه است.

کارخانه فولاد امیرکبیر واقع در 14 کیلومتری شرق کاشان از سال 1374 تاسیس شده است و در این مدت با کیفیت مطلوب محصولات خود همیشه رضایت مصرف کنندگان را جلب کرده است. در پروسه تولید این محصول از ورق روغنی استفاده می‌شود و با قرار دادن فلز zn بر روی آن،  باعث می‌شود تا مقابل زنگ زدگی و خوردگی مقاوم ‌شود. مجتمع فولاد کویر کاشان جز اولین کارخانه‌های تولید کننده این محصول است و آن را با استانداردهای EN ،DIN ،ISIRI ،JIS ،ISO و ASTM تولید می‌کند.

ورق گالوانیزه کاشان برای ساخت لوازم کانال کولر، کابینت، سقف شیروانی، لوله آب و... مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما با توجه به نوسانات قیمت، هزینه این محصول سیر صعودی داشته که در ادامه عوامل آن را بررسی خواهیم کرد.

نمودار قیمت تغییرات ورق گالوانیزه کاشان 0.5 و 0.6

این ورق فولادی روکش دار در ضخامت های 0.3 تا 1.5 تولید می‌شود که میان آن‌ها سایز ورق گالوانیزه 0.5 و 0.6 کاشان از محبوبیت، کاربرد و فروش بیشتری برخوردار است که با عرض 100 و 125 سانتی متر، در سه قالب ورق فرم دار، مسطح و کلاف به دو صورت رول و فابریک تولید می‌شوند که قیمت هر کدام از آن‌ها با توجه به ابعاد متغیر است.

عوامل تاثیر گذار بر نمودار قیمت نوسانات ورق گالوانیزه کاشان

اولین عامل موثر بر قیمت این ورق فولادی روکش دار عرض رول، ضخامت و وزن آن است؛ با توجه به بالا رفتن تقاضا این محصول و نبود مغایرت بین تقاضا و عرضه قیمت آن دچار نوساناتی شده است.

 همچنین با تغییر روزانه قیمت ارز و هزینه مواد اولیه، نوسانات قیمت این محصول عجیب نیست. از عوامل دیگر می‌توان به تورم جهانی، هزینه حمل و نقل، تغییرات ناگهانی در بورس و... نام برد.

گرفت با توجه به نوسانات قیمت این ورق در سال، نمودار نوسانات قیمت ورق گالوانیزه کاشان در سال 1402 را در ادامه در اختیار شما گذاشته است تا با سایر برندها مقایسه کنید و گزینه مناسب و کاربردی با نیاز خود را تهیه کنید.

 

نمودار قیمت تغییرات ورق گالوانیزه 0.3 کاشان 1000

[viewChart id="3528"]

 

نمودار قیمت تغییرات ورق گالوانیزه 0.5 کاشان 1250

[viewChart id="3577"]


 

دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید