جدول وزن لوله گاز خانگی

جدول وزن لوله گاز خانگی

جدول وزن لوله
سه‌شنبه 23 آذر 1400

دو عامل وزن لوله گاز خانگی و مواد اولیه مورد استفاده در تولید آن‌، می‌توانند قیمت لوله گاز خانگی را مشخص کنند. فولاد به عنوان ماده اولیه در ساخت این لوله‌ها به کار می‌رود، اما برای به دست آوردن وزن این محصول لازم است تا اطلاعات کافی در رابطه با آن‌ها در اختیار داشته باشید و از ابزارهای مانند جدول وزن لوله گاز خانگی، بهره ببرید.

این لوله‌ها در دو حالت، روکار و تو‌کار به تولید می‌رسند که نمونه توکار آن، از دوام بیشتری برخوردار است. هر کدام از این لوله‌ها، قابلیت عرضه در شاخه‌های 6 متری یا 12 متری را دارند. برای به دست آوردن وزن آن‌ها با توجه به طول، قطر و ضخامت، می‌توانید به روش‌های که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت، مراجعه کنید.

محاسبه وزن لوله گاز خانگی 1/2، 1/14 و…

برای این منظور چند روش متفاوت وجود دارد که برای استفاده از هر کدام از آن‌ها، نیاز است مشخصات ابعادی لوله را با توجه به اینکه سایز آن 2/1، 14/1 یا 4/3 اینچ است، در اختیار داشته باشید.

فرمول

از آن‌جایی که لوله‌های گاز خانگی پرکاربرد هستند، شناخت چگونگی روش به دست آوردن وزن آن‌ها نیز، اهمیت بالایی دارد. یکی از بهترین روش‌ها، استفاده از فرمول است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید :

(طول لوله * 0.00785 * 3.14 * (mm) ضخامت لوله * ((mm) ضخامت لوله - (mm) قطر بیرونی لوله )

خروجی نهایی این فرمول، وزن محصول است که بر حسب کیلوگرم خواهد بود.

محاسبه‌گر گرفت

با معرفی این ابزار کارآمد توسط سایت گرفت می‌توان بدون خروج از این سایت، برآورد وزن را برای لوله گاز خانگی، انجام دهید. محاسبه‌گر مربوطه با توجه به فرمول‌های مخصوص هر یک از مقاطع فولادی قادر به مشخص کردن وزن است.

جدول وزن لوله گاز خانگی

وزن لوله گاز خانگی در این جدول با توجه به ضخامت و قطر لوله متغیر خواهد بود و برای هر مشخصاتی، جداگانه برآورد می‌شود.

 

در این تصویر جدول وزن لوله گاز خانگی را مشاهده می کنید.
دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

blog image
جدول وزن لوله مبلی
چهارشنبه 27 دی 1402
blog image
جدول وزن لوله گوشتدار
یکشنبه 25 تیر 1402