نمودار قیمت ورق آهن سیاه کاویان در سال 1402

نمودار قیمت ورق آهن سیاه کاویان در سال 1402

نمودار قیمت آهن آلات در سال 1402
چهارشنبه 19 آبان 1400

شرکت فولاد کاویان فعالیت خود را از سال 1372، به عنوان اولین شرکت تولید ورق‌های سنگین آغاز کرده است. حالا امروز بعد از گذشت دو دهه فعالیت، همچنان محصولات این کارخانه به عنوان بهترین ورق‌های سنگین شناخته می‌شود. ورق‌های آهنی که در کارخانه فولاد کاویان تولید می‌شود، با استانداردهای جهانی مطابقت دارند و از نظر کیفیت در نوع خود بهترین هستند. استانداردهای بین الملل JIS ،ASTM ،EN و  DIN بر روی تمام محصولات این مجموعه پیاده‌سازی شده و به بازار آهن عرضه می‌شوند. عوامل مختلفی روی نمودار قیمت ورق آهن کاویان در سال 1402 موثر است که با هم آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

نمودار تغییرات قیمت ورق آهن سیاه کاویان

قیمت ورق آهن سیاه کاویان به عوامل مختلفی وابسته است و بر اساس نوع آن متفاوت خواهد بود. عوامل موثر روی قیمت این محصول می‌تواند شامل کیفیت، ابعاد ورق، محل تحویل، ضخامت و فرآیند خرید باشد. نمودار تغییرات قیمت ورق آهن سیاه کاویان میزان تاثیر این عوامل روی قیمت‌گذاری این محصول را به شما نشان می‌دهد. ورق‌های سیاه که در صنایعی مثل تانکر سازی، ساختمان سازی، سوله سازی و … کاربرد دارند، در دو نوع معمولی و آلیاژی تولید می‌شوند.

شاخصی که استاندارد ورق‌های سیاه را می‌سنجد ST است؛ این استاندارد در بازه ST33 تا  ST52 قرار دارد. هر چه عدد به ST33 نزدیکتر باشد، ورق سیاه کربن کمتری دارد. این نوع از ورق‌های سیاه خاصیت شکل‌پذیری بیشتری دارند و برای عملیات‌هایی که به جوشکاری نیاز دارد مناسب‌تر هستند. ورق سیاه آلیاژی همان ST52 است و ورق سیاه معمولی هم با نام ST37 شناخته می‌شود.

نمودار قیمت ورق آهن 8، 10 و 12 سیاه کاویان

این محصول به دو شکل رول و شیت برش‌خورده به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد. شیت‌های ورق سیاه در سایزها و طول‌های مختلفی ارائه می‌شوند و طبیعتاً قیمت‌های مختلفی هم دارند. محصول اصلی این کارخانه ورق‌ سیاه در ضخامت 12 تا 50 میلی‌متر است. ورق سیاه در اندازه‌های 6*1.5، 6*2، 12*2، 2*1 و 2.5*1.25 در بازار محصولات فولادی پیدا می‌شود اما محبوب‌ترین آن‌ها ورق سیاه 2 میلی‌متری است.

با نگاهی به نمودار نوسانات قیمت ورق آهن سیاه کاویان حضور واسطه‌های و سایر عوامل غیرقابل پیش‌بینی را روی قیمت این محصول لمس می‌کنید. با توجه به توضیحاتی که درباره انواع مختلف ورق سیاه کاویان به شما ارائه دادیم، می‌توانید نمودار قیمت ورق آهن کاویان را مشاهده کرده و برای خرید این محصول تصمیمگیری کنید.

نمودار قیمت ورق آهن 8 کاویان

[viewChart id="1956"]

 

نمودار قیمت ورق آهن 10 کاویان

[viewChart id="2027"]

 

نمودار قیمت ورق آهن 12 کاویان

[viewChart id="2038"]
دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید