جدول وزن تیرآهن کرمانشاه

جدول وزن تیرآهن کرمانشاه

جدول وزن آهن آلات
چهارشنبه 14 مهر 1400

در سال 1382 کارخانه جهان فولاد غرب تاسیس و در سال 1387 شروع به فعالیت  کرده و بخش چشم‌ گیری از محصولات فولادی به خصوص تیرآهن کشور را تامین می‌ کند که به تیرآهن کرمانشاه معروف است. این مجتمع در 35 کیلومتری کرمانشاه واقع شده و محصولاتی با کیفیت بالا را تولید و عرضه می ‌کند؛ یکی از دلایل محبوبیت این کارخانه، سبک بودن وزن تیرآهن کرمانشاه نسبت به سایر برند ها است. در ادامه برای آگاهی از وزن این محصول، گرفت جدول وزن تیرآهن کرمانشاه را برای شما قرار داده است. همچنین می توانید لیست قیمت تیرآهن کرمانشاه را در گرفت مشاهده نمایید.

محاسبه وزن تیرآهن کرمانشاه 14، 16، 18 و…

 از عوامل مهمی که هنگام خرید به آن توجه می‌شود وزن تیرآهن است که اندازه این محصول با توجه به طول، سایز و چگالی آن اندازه گیری می‌شود.

از راه‌های ساده برای محاسبه وزن این محصول، استفاده از جدولی است که کارخانه فولاد غرب به صورت شاخه‌ای یا متری در اختیار شما قرار می‌دهد.

از راه‌های دیگر استفاده از فرمولی است که با استفاده از طول، جان، چگالی و ضخامت بال بدست می‌آید  که در زیر آورده شده است:

یکی دیگر از راه‌ها استفاده از فرمول زیر است:

وزن واحد طول تیرآهن*طول تیرآهن

راه‌های بالا نیاز به زمان دارد اما برای جلوگیری از اتلاف وقت و راحتی می‌توانید از ابزار آنلاین محاسبه که گرفت تعبیه کرده است استفاده کنید.

جدول وزن تیرآهن کرمانشاه 14 و 16

این مجتمع با استاندارد IPE محصولات خود را در سه مدل سنگین، فابریک و سبک تولید می‌کند؛ این کارخانه تیرآهن با سایز 14 تا 22 تولید می‌کند که میان آن‌ها تیرآهن 14 و 16 کرمانشاه مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته و از اهمیت و فروش بیشتری برخوردار است. تیرآهن 14 جهان فولاد غرب در سه مدل سبک، متوسط و سنگین عرضه می‌شود که در جدول زیر می‌توانید وزن آن‌ها را مشاهده کنید.

 

سایز تیرآهن جهان فولاد غرب کرمانشاه

استاندارد

وزن (بر حسب کیلوگرم)

14 سبک

IPE

130

14 سنگین

IPE

150

14 فابریک

IPE

140

16 فابریک

IPE

170

 تیرآهن جهان فولاد غرب 14 در مقایسه با بعضی از برندها از وزن سبک‌تری برخوردار است و دلیل این سبکی در تغییر ضخامت جان، بال و ارتفاع این محصول است؛ درر نتیجه این سبکی، قیمت آن نیز ارزان‌تر می‌شود و این موضوع برای خیلی از متقاضیان مهم است و باعث شهرت این محصول با دو ویژگی وزن کم و قیمت ارزان اما با کیفیت بالا شده  است.

امروزه از مهم‌ ترین سوال ‌ها هنگام خرید این محصول وزن تیرآهن کرمانشاه است زیرا تاثیر به سزایی در قیمت آن دارد؛ با توجه به این موضوع گرفت برای محاسبه وزن تیرآهن کرمانشاه از جدول و ابزار آنلاین استفاده کرده است تا در وقت شما صرفه جویی شود و بهترین تصمیم گیری را هنگام خرید داشته باشید.

دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید