نمودار قیمت تیرآهن اصفهان در سال 1402

نمودار قیمت تیرآهن اصفهان در سال 1402

نمودار قیمت آهن آلات در سال 1402
سه‌شنبه 30 شهریور 1400

یکی از مهم‌ ترین و اساسی‌ ترین محصولات فولادی، تیرآهن است که در پروژه‌ های ساختمانی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و بدون آن نمی‌ توان پروژه‌ ای را به انجام رساند. از محبوب‌ ترین و با کیفیت‌ ترین کارخانه‌ های تولید این مقطع فولادی، کارخانه ذوب آهن اصفهان را می‌ توان نام برد. این کارخانه به عنوان بزرگ ترین کارخانه تولید کننده محصولات فولادی ساختمان در ایران شناخته شده است و از دیگر مزایای آن می‌ توان به قرارگیری کارخانه در قسمت مرکز کشور اشاره کرد. آگاهی از نمودار قیمت تیرآهن اصفهان در سال 1401، از بخش‌ های بسیار مهم برای متخصصان و مهندسان این صنعت بوده و دانستن آن ضروری است. در ادامه به تغییرات و نوسانات این محصول بیشتر می‌پردازیم.

نمودار قیمت تیرآهن 14، 16، 18 و 20 اصفهان

این کارخانه بزرگ، تیرآهن‌هایی به سایزهای 12، 14، 16، 18، 20، 22، 24، 27 و  30 تولید می‌کند که پرفروش‌ترین آن‌ها سایزهای 14، 16، 18 و 20 است؛ همچنین پروفیل‌هایی در انواع استاندارد تولید می‌کند که عبارتند از:
تیرآهن I شکل یا بال نیم پهن موازی یا IPE (استاندارد اروپا)
تیرآهن بال پهن یا هاش یا IPB
تیرآهن بال باریک شیب دار یا INP (استاندارد روسیه و چین)
تیرآهن لانه زنبوری
تمامی محصولات این کارخانه با توجه به استانداردهای جدول اشتال است؛ نماد این کارخانه ESCO است که بر بدنه همه محصولات در هر 2 متر برای راحتی مصرف کنندگان آن درج شده است.
با توجه به نوسانات و بالا رفتن نرخ ارز، قیمت جهانی محصولات فولادی و میزان تولید و تقاضا برای این محصول، نمودار آن دچار نوساناتی شده است اما با توجه به کیفیت بالای این محصول مصرف کنندگان و متقاضیان زیادی را دارد؛ و با اینکه قیمت این محصول رو به افزایش رفته است، با توجه به کیفیت این محصول خریداران آن کم نشده و همچنان تقاضا برای این محصول بالا است. 
یکی دیگر از دلایل، هزینه حمل و نقل است؛ با توجه به بالا رفتن هزینه حمل و نقل، می‌توان از آن به عنوان یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر نوسانات قیمت نام برد؛ البته که به دلیل زنگ نزدن این محصول می‌توانید به اندازه نیاز پروژه در زمانی که قیمت کمتری دارد خریداری کنید و آن را در زمان نیاز استفاده کنید. 

بیشتر بخوانید: نمودار قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان

در نهایت، اگر افزایش کیفیت نهایی پروژه و دوام بالا برای شما اهمیت زیادی دارد، بهترین انتخاب برای شما تیرآهن ذوب آهن اصفهان است که برای آگاهی بیشتر و مقایسه با بقیه برند ها از لحاظ نمودار قیمت، می‌ توانید از نمودار نوسانات قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان در سال 1401 که در موارد ذکر شده، استفاده کنید و با خیالی آسوده خرید نمایید. همچنین می توانید قیمت میلگرد اصفهان که یکی از مهم ترین محصولات این کارخانه است را در سایت مشاهده کنید.

نمودار قیمت تیرآهن 14 اصفهان

 

[viewChart id="0483"]

 

نمودار قیمت تیرآهن 16 اصفهان

 

[viewChart id="0484"]

 

نمودار قیمت تیرآهن 18 اصفهان

 

[viewChart id="0485"]

 

نمودار قیمت تیرآهن 20 اصفهان

 

[viewChart id="0486"]
دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید

سوالات متداول