نمودار قیمت تیرآهن ناب تبریز در سال 1402

نمودار قیمت تیرآهن ناب تبریز در سال 1402

نمودار قیمت آهن آلات در سال 1402
دوشنبه 17 آبان 1400

با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه و بالا رفتن نرخ ارز در کشور، نمودار قیمت تیرآهن ناب تبریز دچار تغییرات زیادی شده است؛ برای بسیاری از فعالان حوزه آهن آلات آگاهی از نمودار تغییرات قیمت تیرآهن ناب تبریز به دلیل کیفیت مطلوب و استانداردهای این محصول فولادی از اهمیت بالایی برخوردار است. تغییرات قیمت این محصول به عوامل متعددی از جمله نوسانات قیمت نفت و حمل و نقل، میزان عرضه و تقاضا، سایز، وزن و... بستگی دارد.

از تولیدکنندگان برتر تیرآهن در ایران، کارخانه تیرآهن ناب تبریز است که فعالیت خود را با تولید محصولات فولادی نبشی، ناودانی و تیرآهن از سال 1382 واقع در غرب تبریز و استانداردهای ملی و بین المللی شروع کرده و درصد قابل توجهی از محصولات خود را به کشورهای همسایه صادر می‌کند.

نمودار قیمت تیرآهن 14، 16 و 18 ناب تبریز

این کارخانه محصول فولادی خود را در سایزهای مختلف در دو نوع نیمه سبک و سنگین با استانداردهای  DIN EN 15556- 1:1998، ISIRI 16348، ISIRI 1791 و GOST 8510:1986 تولید و عرضه می‌کند که تیرآهن ناب تبریز 14، 16 و 18 با توجه به کاربرد و کیفیتی که دارد از پر فروش‌ترین محصولات است و مورد توجه بیشتری به دلیل استفاده در ساخت ساختمان، خرپا، پل و... قرار گرفته است. با توجه به استحکام و مقاومت بالا سایز 18 در انواع سازه استفاده می‌شود؛ همچنین این محصول در دو طول کوتاه 6 متری و بلند 12 متری با توجه به نیاز پروژه تولید می‌شود که در قیمت آن تاثیر گذار است.

این مجتمع با توجه به احترامی که برای مصرف کنندگان قائل است برای اطمینان از خرید خود علامت FNT را بر روی محصول خود درج کرده تا هنگام خرید از اصل بودن محصول مطمئن شوید.

یکی از عوامل تاثیر گذار بر نوسانات این محصول تغییرات فصلی است؛ به طوری که در فصل‌های گرم تابستان و بهار پروژه ساختمان سازی زیاد می‌شود در نتیجه تقاضا برای تیرآهن ناب تبریز افزایش می‌یابد. به همین دلیل قیمت آن رو به بالا است و همچنین بالعکس این موضوع در فصل‌های پاییز و زمستان شاهد هستیم. 

برای بسیاری از مصرف کنندگان اطلاع از نمودار نوسانات قیمت تیرآهن ناب تبریز اهمیت ویژه‌ای دارد که در ادامه می‌توانید نموداری از نوسانات قیمت این محصول طی در سال 1401 را مشاهده کنید و به راحتی قیمت تیرآهن ناب تبریز را با سایر برندها مقایسه کنید؛ همچنین با استفاده از این نمودار می‌توانید بهترین گزینه را در مناسب‌ترین زمان با قیمتی به صرفه را برای پروژه خود انتخاب کنید.

نمودار قیمت تیرآهن 14 ناب تبریز 

[viewChart id="0347"]

 

نمودار قیمت تیرآهن 16 ناب تبریز

[viewChart id="0348"]
دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید