نمودار قیمت تیرآهن کرمانشاه در سال 1402

نمودار قیمت تیرآهن کرمانشاه در سال 1402

نمودار قیمت آهن آلات در سال 1402
شنبه 03 مهر 1400

یکی از پروفیل‌ های اساسی مورد نیاز برای انجام پروژه‌ های ساختمانی، صنعتی و عمرانی تیرآهن است؛ بی شک بدون استفاده از این محصول نمی‌ توان پروژه را به اتمام رساند. یکی از کارخانه‌ های محبوب تولید کننده این محصول فولادی، کارخانه جهان فولاد غرب کرمانشاه است که به تیرآهن کرمانشاه نیز شناخته می‌ شود. این کارخانه با تولید تیرآهن مرغوب نظر کارشناسان، متخصصان و مهندسان این صنعت را به خود جلب کرده است.
این مجتمع در سال 1382 تاسیس و در سال 1387 شروع به فعالیت کرده است؛ از لحاظ جغرافیایی کارخانه جهان فولاد غرب در 35 کیلومتری استان کرمانشاه قرار دارد؛ از محصولات فولادی این کارخانه ناودانی، تیرآهن، میلگرد و نبشی را می‌توان نام برد؛ با توجه به مرغوبیت و قیمت مناسب این محصول آگاهی از نمودار تغییرات قیمت تیرآهن کرمانشاه که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم مطمئنا برای مهندسان بخش مهمی به حساب می‌آید و در آینده میزان هزینه پروژه تاثیر گذار است.
مجتمع جهان فولاد غرب با داشتن به روزترین تجهیزات و تکنولوژی به خصوص در بخش نورد گرم و استفاده از شمش‌های فولادی مرغوب با تولید محصولات با کیفیت از کارخانه‌های محبوب و با کیفیت به شمار می‌آید؛ در تمامی محصولات این مجتمع علامت JFCO هک شده است و نماد و اصالت این برند را به نمایش می‌گذارد؛ همچنین علاوه بر تامین محصولات فولادی کشور، بخش زیادی از محصولات این کارخانه صادر می‌شود.

نمودار قیمت تیرآهن  14 و 16 کرمانشاه

این کارخانه‌ مجهز تیرآهن‌هایی به سایزهای 14 تا 22 تولید می‌کند که میان آن‌ها تیرآهن کرمانشاه 14 از محبوبیت بالاتر و فروش بیشتری برخوردار است که به صورت سنگین، متوسط و سبک در گذشته تولید می‌شد و حال در وزن 130 کیلویی تولید می‌شود که نسبتا به سایر برندها سبک‌تر است.
این پروفیل‌ها در دو نوع استاندارد در این کارخانه تولید می‌شوند:

  • تیرآهن با بال نیم پهن موازی یا IPE (مناسب برای صنعت ساختمان، پروژه‌های عمرانی و...)
  • تیرآهن با بال پهن یا IPB (پل‌ سازی، سد سازی، برج‌ سازی و...)


از عوامل تاثیر گذار بر نوسانات قیمت تیرآهن جهان فولاد غرب می‌توان به عواملی همچون عرضه و تقاضای این محصول، هزینه مواد اولیه، تاثیر تورم جهانی بر بازار، هزینه حمل و نقل و بیماری کرونا اشاره کرد.
هر یک از موارد بالا باعث تاثیر شدیدی بر روی نمودار قیمت این محصول شده است و یکی از مهم‌ترین عوامل، نوسانات دلار و ارز است؛ تیرآهن کرمانشاه جزء محصولات صادراتی است و قیمت نهایی آن بر اساس دلار است پس تاثیر به سزایی بر نوسانات قیمت آن دارد.
در نهایت مسئولین این کارخانه تمام تلاش خود را برای زیاد نشدن هزینه این محصول کرده‌ اند و اگر محصولی با مواد اولیه مرغوب و قیمت مناسب نیاز دارید، گزینه خوبی برای انتخاب شما است. البته نمودار نوسانات قیمت تیرآهن کرمانشاه سال 1401 که در زیر مشاهده می‌ کنید کمک زیادی به مقایسه و انتخاب خرید مناسب به شما می‌ کند.

دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید