در این تصویر نمایی از کارخانه صنعت بناب را مشاهده می کنید.

بیش از 702 هزار تن تولید فولاد / 26 هزار تن صادرات محصولات فولادی

اخبار
چهارشنبه 03 اسفند 1401

به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، تولید کارخانه شاهین بناب در خطوط ذوب و نورد 389 هزار تن و در ذوب و تولید شمش فولادی 313 هزار تن بوده است. این مجموعه علیرغم مواجهه با موانعی توانست در 9 ماهه امسال در مجموع 26 هزار تن از محصولات خود را صادر کند. این مجموعه با هدف حفظ و گسترش بازار خود و ایجاد کانال های فروش جدید در سال جاری در چندین نمایشگاه خارجی از جمله بازار عراق شرکت کرد. همچنین به دلیل ارتباطات ریلی، زمینی و دریایی برای صادرات محصولات به کشورهای همسایه وارد بازار ترکیه شد و برای بازسازی و فرصت های ارتباطی تجاری برای صادرات محصولات به کشورهای منطقه دریای خزر در آذربایجان حضور داشت. این اقدامات نتایج مثبتی در زمینه معرفی شرکت و جذب مشتری داشت.

با توجه به شعار امسال «تولید، دانش بنیان و اشتغال‌زایی»، همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان برای رفع نیازهای فناورانه مجتمع فولاد بناب آغاز شده و در حوزه انرژی و فناوری در حال پیگیری است. علاوه بر این، فعالیت های مرتبط با عملیات دانش بنیان نیز در واحدهای مهندسی، تحقیق و توسعه و تولید این شرکت با هدف تولید محصولات با ارزش افزوده بالا آغاز شده است.

مجتمع صنعت فولاد بناب در ادامه برنامه های خود برای تولید محصولات با ارزش افزوده بالا در سال جاری اقدام به تولید میلگرد درجه 10 (AIII) کرده است که تقاضای مناسبی در بازار دارد. این مجموعه که امروزه با نام شاهین بناب شناخته می شود، در حال حاضر محصولات فولادی خود را با کیفیت خوب و مطابق با استانداردهای جهانی در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کند. برای مشاهده قیمت میلگرد شاهین بناب می توانید به لیست قیمت مربوطه در سایت مراجعه کنید.

دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید