نحوه تشخیص تیرآهن اصفهان در بازار

نحوه تشخیص تیرآهن اصفهان در بازار

مقالات آهن آلات
یکشنبه 12 تیر 1401

تیرآهن اصفهان، جزء مرغوب‌ترین تیرآهن‌های موجود در بازار است. این تیرآهن در انواع مختلفی طراحی و ساخته می‌شود و متاسفانه نسخه‌های تقلبی آن در بازار وجود دارد. خرید تیرآهن اصفهان باکیفیت و اصل اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که در افزایش طول عمر ساختمان نقش بسیار موثری دارد. در این مقاله نحوه تشخیص تیرآهن اصفهان را بررسی خواهیم کرد؛ بنابراین اگر قصد خرید بدون دردسر تیرآهن اصفهان را دارید در ادامه با ما همراه باشید.

تیرآهن اصفهان در چه سایزهای تولید می‌شود؟

به طور کلی تیرآهن، در سایزهای متنوعی ساخته می‌شود؛ به‌همین‌دلیل هر یک از سایزهای تیرآهن مصرف جداگانه‌ای دارد. تیرآهن اصفهان نیز از قضیه مستثنا نیست و در انواع و سایزهای مختلف طراحی می‌شود. تیرآهن اصفهان در سه حالت نیم بال پهن موازی، بال پهن موازی و بال باریک شیب دار در بازار موجود است. در ادامه به معرفی کامل‌تر هر یک از تیرآهن‌ها خواهیم پرداخت. 

 

تیرآهن اصفهان در سایزهای متنوعی تولید می شود.

 

تیرآهن بال پهن موازی (IPB)

تیرآهن بال پهن موازی ذوب آهن، دارای دو نوع با اندازه بال‌های متفاوت است. این تیرها تحمل کششی از طرفین را دارند به همین جهت مقاومت بسیار خوبی دارند. تیرآهن‌های بال پهن موازی دارای طول 12 الی 30 متری هستند و کاربرد بسیار زیادی دارند.

تیرهای بال پهن موازی، به دلیل داشتن قابلیت جوشکاری آسان در صنایع برج سازی، ساختمان سازی و پل سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما با توجه به نیاز خود می‌توانید تیرآهن‌های ذوب بال پهن را از بین سایزهای 12، 14، 16، 18، 20 و 30 انتخاب و خریداری نمایید.

تیرآهن بال باریک شیب دار (IPN)

تیرهای بال باریک شیب دار، جزو تیرآهن‌های محبوب و پرکاربرد هستند که در سایزهای 8 الی 60 سانتی متری تولید می‌شوند. به طور کلی این نوع تیرها در نوع 12 و 14 در بازار وجود دارند و در صنایع متنوعی همچون سد سازی، برج سازی و اسکله سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 تیرآهن‌های بال باریک شیب دار، با توجه به استانداردهای ملی ایران که با توجه به استانداردهای جهانی است ساخته می‌شوند. این تیرها در سازه‌های مرتفع مورد استفاده قرار می‌گیرند و به دلیل داشتن قابلیت نصب آسان بین جوشکاران محبوبیت زیادی دارند. علاوه بر این، تیرهای بال باریک فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند.

تیرآهن نیم بال پهن موازی (IPE)

تیرآهن بال نیم پهن موازی اصفهان، که به آن تیر معمولی گفته می‌شود در سایزهای 12 الی 30 ساخته می‌شود. این تیرها با توجه به استانداردهای جهانی طراحی شده و کیفیت بسیار بالایی دارند. تیر نیم بال پهن موازی در صنایع ساختمان سازی، ساخت پل و سد، اسکله سازی و برج سازی استفاده می‌شود. به نوعی می‌توان گفت تیرآهن معمولی ذوب آهن پرکاربرد‌ترین نوع تیرآهن موجود در بازار است که ویژگی‌های بسیار زیادی دارد.

چگونه تیرآهن اصفهان را بشناسیم

کارخانه ذوب آهن اصفهان، جزو بهترین شرکت‌های ایران و جهان است که محصولات خود را طبق استاندارد جهانی و باکیفیت بالا به بازار عرضه می‌کند. تیرآهن‌های تولیدی ذوب آهن اصفهان بخش زیادی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند و با توجه به کیفیت بالایی که دارند فروش بسیار زیادی دارند. این تیرآهن‌ها در سایزهای 12 الی 30 تولید شده و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

 تیر ذوب آهن اصفهان ویژگی‌های خاص خود را دارد و همین موضوع تشخیص تیرآهن اصفهان را آسان‌تر می‌کند.

 

مسئله‌ای که بیش از هر چیزی اهمیت دارد تشخیص تیرآهن اصفهان است. تیرآهن‌های موجود در بازار همگی از کیفیت بالایی برخوردار نیستند و برخی از آن‌ها تقلبی هستند؛ با توجه به این شرایط تشخیص تیر اصفهان موضوع مهمی است که در این بخش به آن می‌پردازیم. تیر ذوب آهن اصفهان ویژگی‌های خاص خود را دارد و همین موضوع تشخیص تیرآهن اصفهان را آسان‌تر می‌کند. 

نحوه تشخیص تیر اصفهان (ویژگی‌های تیرآهن اصفهان را بشناسید)

تیرآهن اصفهان، به عنوان بهترین و باکیفیت‌ترین تیرآهن موجود در بازار شناخته می‌شود و دارای ویژگی‌های زیر است:

  • دارای استاندارد جهانی است و اصالت دارد: برای تشخیص اصالت تیرآهن باید به دنبال آرم esco روی تیرآهن بگردید.
  • وزن استانداردی دارد: تیر اصفهان وزن استانداردی دارد و طبق استانداردهای جدول اشتال تولید می‌شود.
  • قیمت نسبتا بالایی دارند: تیرآهن ذوب آهن اصفهان، به دلیل کیفیت بالایی که دارند از قیمت بالایی نیز برخوردارند؛ بنابراین هنگام خرید به تیرهای با قیمت خیلی پایین اعتماد نکنید چون تقلبی هستند و کیفیت لازم را ندارند.
  • به صورت یکنواخت ساخته می‌شود: یکی دیگر از روش‌های تشخیص تیرآهن اصفهان، دقت به یکنواخت بودن آن است. تیرآهن ذوب آهن به گونه‌ای ساخته شده است که اگر از هر دو طرف به آن نگاه کنید شاهد یکنواختی آن خواهید بود.

طبق نظر کارشناسان گرفت:

تیرآهن اصفهان، به عنوان مرغوب‌ترین تیر موجود در کشور ایران شناخته می‌شود که محبوبیت بسیار زیادی بین پیمان کارها دارد. برای تشخیص تیرآهن اصفهان باید به کیفیت آن دقت داشته باشید و موارد فرعی را کنار بگذارید. تشخیص تیر اصفهان اصل از تقلبی و خرید بهترین نمونه آن، اهمیت بسیار زیادی دارد و نباید نادیده گرفته شود”

استعلام قیمت تیرآهن اصفهان از گرفت

تشخیص تیرآهن اصفهان اصل، و خرید آن اهمیت بسیار زیادی دارند. با توجه به هزینه‌های سرسام‌آور ساخت و ساز بهتر است محصولات فولادی و سایر مصالح را با قیمت مناسب خریداری کنید. گرفت این شرایط را برای شما فراهم کرده است که تیرآهن اصفهان را به نازل‌ترین قیمت خریداری کنید. سایت گرفت قیمت فروشندگان مختلف و معتبر را برای شما نمایش می‌دهد تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین تیرآهن را برای صنعت ساختمان سازی انتخاب نمایید.

 

قیمت تیرآهن اصفهان به عوامل مختلفی بستگی دارد.

 

سخن پایانی

در این مقاله نحوه تشخیص تیرآهن اصفهان را مورد بررسی قرار دادیم. خرید تیرآهن جزو مهم‌ترین مراحلی است که هنگام ساخت و ساز انجام می‌شود. برای اینکه فریب تیرآهن‌های تقلبی را نخورید و محصولاتی باکیفیت خریداری نمایید باید به خوبی آن‌ها را بشناسید؛ تکنیک‌هایی که در این مقاله بیان کردیم به شما کمک خواهد کرد که بتوانید تیرآهن اصفهان اصل را از تقلبی تشخیص دهید و بهترین نوع آن را تهیه نمایید. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات از قیمت تیرآهن اصفهان به بخش انواع تیرآهن سایت مراجعه نمایید.

دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید