نمودار قیمت لوله استیل در سال 1402

نمودار قیمت لوله استیل در سال 1402

نمودار قیمت لوله در سال 1402
چهارشنبه 29 دی 1400

بهای لوله استیل در نمودار قیمت لوله استیل با توجه به عوامل تأثیر‌گذار بر معاملات این محصول همواره در حال تغییر است. فاکتور‌های اصلی که بهای تمام شده این لوله را مشخص می‌کنند، یعنی مشخصات فیزیکی در نمودار تغییرات قیمت لوله استیل تأثیر‌گذار خواهند بود. با ما همراه باشید تا در ادامه با این نمودار بیش‌تر آشنا شوید.

این محصول از جمله مقاطع استیلی است که در فرآیند تولید آن از مواد اولیه بسیار باکیفیت استفاده شده و آزمایشات مختلفی هم برای بررسی درجه کیفی آن صورت می‌گیرد.

میزان عرضه و تقاضای این لوله نیز با توجه به همین موضوع کمی با دیگر مقاطع فولادی متفاوت است. این مسئله در مورد قیمت آن نیز صادق خواهد بود و عمدتاً بازه قیمتی بالاتری به‌نسبت دیگر لوله‌ها دارد. از این نظر می‌توان آن را با لوله مسی در یک دسته قرار داد که مواد اولیه خاص باعث تمایز آن‌ها شده است.

نمودار قیمت لوله استیل 304 و 316

سایز‌هایی که این محصول طبق آن‌ها به تولید می‌رسند، تنوع زیادی دارند. سایز‌ 2، 3 و4 اینچی از کوچک‌ترین آن‌ها هستند و نهایتاً تا سایز 20 اینچی هم از این لوله در بازار موجود است. مشخصه‌های فیزیکی لوله استیل مهم‌ترین عامل مشخص‌کننده کاربرد و البته قیمت تمام شده این محصول است و در زمان خرید باید به آن دقت کافی شود.

ویژگی‌های مانند مقاومت بالا در برابر خوردگی، وزن سبک و هزینه نگهداری پایین باعث شده تا این لوله بسیار پرکاربرد باشد و در صنایع مختلفی شاهد استفاده از آن باشیم.

بازار خرید و فروش لوله استیل نیز، با توجه به همین عوامل همواره در حال نوسان و تغییر خواهد بود و برای زیر نظر داشتن آن به‌کاربردن نمودار قیمت بهترین گزینه است.

یکی از نکات مثبت در مورد نمودار قیمت لوله استیل، این است که همواره در حال به‌روز‌رسانی بوده و اطلاعات کاملی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. عمدتاً در نمودار نوسانات قیمت لوله استیل در سال 1402، این محصول را به شکل شاخه‌های 6 متری مشاهده می‌کنید که با توجه به سایز و وزن، بهای متفاوتی خواهند داشت.

 

نمودار قیمت لوله استیل 304، 1 اینچ رده 10

[viewChart id="4132"]

 

نمودار قیمت لوله استیل 316، 3 اینچ رده 80

[viewChart id="7059"]
دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید