نمودار قیمت لوله مسی در سال 1402

نمودار قیمت لوله مسی در سال 1402

نمودار قیمت لوله در سال 1402
دوشنبه 27 دی 1400

ابزار‌هایی مانند نمودار قیمت لوله مسی، که اطلاعات کاملی را در رابطه با این محصول ارائه می‌دهند، کم‌تر دیده می‌شوند. مزیت نمودار تغییرات قیمت لوله مسی در این است که توانسته بهای تمام شده محصول را با توجه به مشخصه‌های فیزیکی آن و برند سازنده مشخص کند که از مهم‌ترین عوامل تأثیر‌گذار بر قیمت لوله مسی هستند.

فاکتور‌های دیگری هم در روند افزایش یا کاهش نرخ این محصول موثر هستند که نمی‌توان نقش آن‌ها را کم رنگ دانست. عواملی هم‌چون ویژگی‌های خاص فیزیکی (می‌توان به رسانایی دمایی و گرمایی بالا اشاره کرد) یا میزان عرضه و تقاضا در بازار معاملات نیز می‌توانند بر قیمت این محصول مسی تأثیر داشته باشند.

نمودار قیمت لوله مسی 1.2، 1.4 و 3.8

این لوله با توجه به کاربرد‌های مختلف در سایز‌ها 1.2، 1.4 و 3.8 و هم‌چنین 5.8 به تولید می‌رسد که از نظر قیمت تمام شده هم با یک‌دیگر بسیار متفاوت خواهند بود. عمدتاً این محصول را در کلاف‌های 6، 15 و 50 متری در بازار عرضه می‌کنند و معاملات بر پایه طول کلاف تهیه شده، انجام می‌شود.

این محصول، در موارد زیادی می‌تواند با نمونه‌های دیگری از لوله‌ها جایگزین شود ، اما نکته قابل توجه این است که، مس خواص منحصربه‌فردی به آن بخشیده که باعث می‌شود در کاربری‌های حساس بسیار مناسب‌تر به نظر برسد، چرا که اطمینان خاطر بیش‌تری را برای کاربر ایجاد می‌کند.

با بررسی و مطالعه نمودار قیمت لوله مسی، می‌توان دریافت که بهای این محصول به نسبت مقاطع فولادی دیگر کمی بالاتر بوده و دلیل آن هم مواد اولیه به کار رفته در آن است. یکی دیگر از ویژگی‌های نمودار نوسانات قیمت لوله مسی در سال 1401، امکان انتخاب فروشندگان مختلف برای یک محصول است که آزادی در انتخاب را برای کاربر به وجود می‌آورد.

 

نمودار قیمت لوله مسی 1.2 بابک با ضخامت 0.75

[viewChart id="9413"]

 

نمودار قیمت لوله مسی 1.4 بابک با ضخامت 0.75

[viewChart id="9409"]

 

نمودار قیمت لوله مسی 3.8 بابک با ضخامت 0.81

[viewChart id="9411"]
دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید