نمودار قیمت لوله آلومینیوم در سال 1402

نمودار قیمت لوله آلومینیوم در سال 1402

نمودار قیمت لوله در سال 1402
چهارشنبه 22 دی 1400

هنگام خرید لوله‌های آلومینیومی علاوه بر مشخصات فیزیکی محصول شامل ابعاد و سایز آن، لازم است به موارد دیگری هم‌چون بهای لوله نیز دقت داشته باشید. به‌روز‌ترین داده‌ها در این زمینه را می‌توانید از طریق نمودار قیمت لوله آلومینیوم به دست آورید. نمودار تغییرات قیمت لوله آلومینیوم این اطلاعات را بر اساس برند سازنده و ابعاد محصول در اختیار شما قرار می‌دهد.

عوامل زیادی بر نمودار قیمت این محصول تأثیر‌گذار هستند که می‌توان از بهای دلار یا نرخ مواد اولیه به کار رفته در تولید آن، به عنوان مثال نام برد. آلیاژ به کار رفته در تولید این لوله‌ها از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و ویژگی‌هایی مانند وزن سبک را به لوله آلومینیوم داده که باعث کاربرد زیاد و محبوبیت آن در بازار خرید و فروش آن خواهد شد.

این لوله‌ها طبق استاندارد‌های ملی مشخص شده می‌بایست تولید شوند و هر چه محصول خریداری شده به این استاندارد نزدیک‌تر باشد، کیفیت بالاتری نیز خواهد داشت. این موضوع بر قیمت این لوله نیز تأثیر‌گذار است و هرچه محصول درجه کیفی بهتری داشته باشد، بهای تمام شده بالاتری خواهد داشت.

نمودار قیمت لوله آلومینیوم ۱۶، ۱۸ و ۲۰

این لوله‌ها با آلیاژ‌های یکسان که سری ۶۰۰۰ نام دارند، تولید می‌شوند. تفاوت آن‌ها عمدتاْ در بحث مشخصات فیزیکی آن‌ها است، برای مثال اعداد ۱۶، ۱۸ و ۲۰ بیان‌گر قطر خارجی محصول خواهند بود. ۵ نوع از این محصول به طور کلی در بازار موجود است که رنگی، نازک، ضخیم، مارپیچ و کلاف نام دارند که هر یک از آن‌ها قیمتی متفاوت خواهند داشت.

مشخصات فیزیکی مانند قطر خارجی یا ضخامت لوله از عواملی هستند که به طور مستقیم بر بهای محصول در نمودار قیمت لوله آلومینیوم، تأثیر خواهند داشت. تغییرات ناگهانی بازار در حوزه قیمت‌گذاری ثابت کرده که بهترین راه برای اطلاع از بهای لوله آلومینیوم را می‌توان به کاربردن نمودار نوسانات قیمت لوله آلومینیوم در سال 1402 دانست.

نمودار قیمت لوله 16 آلومینیوم

[viewChart id="5394"]
دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید