نمودار قیمت لوله اسپیرال در سال 1402

نمودار قیمت لوله اسپیرال در سال 1402

نمودار قیمت لوله در سال 1402
چهارشنبه 15 دی 1400

شناخت روند نمودار قیمت لوله اسپیرال، برای آن دسته از افرادی که به دنبال خرید این محصول هستند بسیار کارآمد خواهد بود. فعالان در حوزه‌های نفت و گاز یا آب و فاضلاب که عمدتاً شرکت‌های بزرگ و اداره‌های دولتی هستند، بیش‌ترین استفاده را از نمودار تغییرات قیمت لوله اسپیرال سال 1402 خواهند داشت.

در کشور ما این لوله‌ها در شاخه‌های 6 و 12 متری در بازار موجود هستند که سایز‌ آن‌ها با واحد اینچ از 5 تا 120 متغیر است. اندازه و مشخصات فنی لوله‌های اسپیرال یکی از عواملی است که می‌تواند بر بهای این محصول تأثیر کاملاً مستقیمی داشته باشد و باعث بالا یا پایین رفتن آن شود.

تمامی این لوله‌ها با ابعاد مختلف، می‌توانند به دو روش اصلی تولید شوند، روش اول را تک مرحله‌ای و روش بعدی را دو مرحله‌ای می‌نامند. این که محصول تهیه شده توسط کاربر کدام یک از دو نمونه باشد، در قیمت تمام شده لوله تأثیر خواهد داشت.

این لوله‌ها نیز مانند بسیاری مقاطع فولادی دیگر، کاربرد‌های زیادی دارند و علاوه بر صنایع نفت و گاز یا آب و فاضلاب در مواردی هم‌چون صنعت برق، گرمایشی یا انرژی حرارتی نیز کار‌آمد خواهند بود. شناخت بازار این محصول برای خریداران بسیار حائز اهمیت است.

نمودار قیمت لوله اسپیرال 10، 12 و 16

یکی از نکات مثبت در مورد این محصول را می‌توان سایز و تنوع تولید بالایی آن دانست. اعداد 10، 12 و 16 سایز این لوله‌های را با واحد اینچ نشان می‌دهند. در این‌جا به اختصار این سه سایز پرکاربرد را عنوان کرده‌ایم، اما ابعاد ارائه شده از محصول بسیار متنوع‌تر است.

مقایسه نمودار قیمت لوله اسپیرال و بهای سایر لوله‌ها، نشان می‌دهد که این محصول به طور کلی قیمت به‌صرفه و منطقی را در میان دیگر انواع داشته است. با این حال نمودار نوسانات قیمت لوله اسپیرال هم در اثر عوامل موثر در بهای آن، همواره دستخوش تغییرات خواهد بود و بهتر است که برای خرید، این ابزار کارآمد را به‌طور کامل زیر نظر داشته باشید.

نمودار قیمت لوله اسپیرال 10

[viewChart id="8635"]

 

دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید