کارخانه فولاد سنگان از نمای بیرون به تصویر کشیده شده است.

دست‌ یابی به دو رکورد روزانه پیاپی در کارخانه فولاد سنگان

اخبار
شنبه 26 آذر 1401

آمار دو رکورد پی در پی روزانه در تولید، توسط مدیر کارخانه فولاد سنگان اعلام شد. وی گفت: پس از به ثبت رسیدن رکورد روزانه در 12 آذرماه، در حماسه‌ای دیگر همکاران پرتلاش ما در این واحد در 13 آذر هم توانستند به رکورد تازه‌ای دست یابند.

محمد گلی‌پور با اعلام اینکه رکورد قبلی تولید روزانه کنسانتره به میزان  ۱۸ هزار و 610 تن و مربوط به 12 آذرماه سال جاری بوده است، ادامه داد: رکورد جدید در 13 آذرماه و به میزان ۱۸ هزار و 770 تن کنسانتره با لطف خداوند و همت بلند کارکنان به دست آمده که بیشترین میزان تولید کنسانتره از ابتدای راه‌اندازی تاکنون است و این مسئله بر قیمت آهن و محصولات فولادی تولیدی‌اش موثر است.

 

نمای داخلی کارخانه فولاد سنگان به تصویر کشیده شده است.

 

 وی با اشاره به اینکه کارخانه کنسانتره‌سازی فولاد سنگان نخستین کارخانه 5 میلیون ‌تنی کنسانتره‌سازی در شرق کشور است که در کوران تحریم‌ها و به دست متخصصان داخلی راه‌اندازی و به بهره‌برداری رسیده است، ادامه داد: با وجود مشکلات جاری و محدودیت برق در تابستان، این شرکت مصمم است با تولید پایدار و باکیفیت در سال «تولید؛ دانش‌بنیان؛ اشتغال‌آفرین»، برنامه تولید 3.5 میلیون تن کنسانتره را محقق سازد تا گامی ارزشمند در تولید پایدار و مطمئن بردارد.

مدیر کارخانه کنسانتره‌سازی فولاد سنگان خاطرنشان کرد: این شرکت دارای کارخانه‌های تولید گندله و کنسانتره‌سازی با ظرفیت تولید سالانه ۱۰ میلیون تن در سال است که نقشی مؤثر و راهبردی در تأمین پایدار مواد موردنیاز کارخانه فولاد مبارکه اصفهان به‌عنوان عظیم‌ترین فولادساز خاورمیانه دارد و با برنامه‌ای منظم قادر به تامین مقادیری بیش از نیاز این شرکت نیز خواهد بود.

دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید