ارتباط کیفیت محصولات فولادی اصفهان با افزایش قیمت آن

ارتباط کیفیت محصولات فولادی اصفهان با افزایش قیمت آن

اخبار
دوشنبه 02 خرداد 1401

مهندس صدری ، با اشاره به شیوه تولید محصولات فولادی اصفهان ( شیوه کوره بلند ) و همچنین نرخ رشد کیفیت محصولات ذوب آهن و استانداردهای فرایند تولید کمی صحبت کرد و در ادامه علت افزایش قیمت میلگرد اصفهان، تیرآهن آن و مابقی محصولات این کارخانه را توضیح داد. 

درمورد استانداردهای فرایند تولید کمی صحبت کرد و در ادامه علت افزایش قیمت میلگرد اصفهان، تیرآهن آن  و مابقی محصولات این کارخانه را توضیح داد.

مدیر محصولات فولادی اصفهان درباره  ارتباط افزایش قیمت ها بلا کیفیت محصولات توضیح داد

وی گفت:

تایید صلاحیت تمامی محصولات فولادی اصفهان از سازمان استاندارد است که تمامی مواد اولیه و محصولات کارخانه ذوب آهن اصفهان را بررسی می‌کنند. 

همچنین افزود: در فرایند تولید فولاد تمامی مراحل تحت نظارت آزمایشگاه مرکزی است و حتی بعد از تولید نیز تمامی محصولات مجدد توسط مدیر کیفیت مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

مدیرکیفیت فراگیر ذوب آهن گفت: 

در بخش نورد ذوب آهن اصفهان چند کارگاه وجود دارد که محصولاتی همچون میلگرد، تیرآهن، کلاف، ناودانی، نبشی، ریل و ... تولید می کنند و این مدیریت، کیفیت این محصولات را تحت کنترل دارد و با توجه افزایش کیفیتی که در سال جدید داشته‌ایم افزایش قیمت تیرآهن اصفهان و یا میلگرد آن امری کاملا طبیعی به نظر می‌رسد.

صدری به شیوه کنترل کیفیت ریل نیز اشاره کرد و گفت: در سیستم تولید ریل، کنترل کیفیت به صورت مکانیزه و مداوم است. این سیستم تست های غیر مخرب و عیوب داخلی را بررسی می کند و در واقع ریل تولید شده به دلیل حساسیت این محصول در هر میلیمتر کنترل می شود تا مطابق استاندارد باشد .

همچنین وی افزود

انواع ریل در ذوب آهن تولید می شود که همگی از کیفیت در سطح جهانی برخوردار هستند .
تمامی محصولات فولادی اصفهان از لحاظ کیفیت در سطح جهانی قرار دارند و همچنین به برگزیده شدن کارخانه اصفهان در جشنواره ملی نوآور برتر در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ نیز اشاره کرد.
 

دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید