در این تصویر نمایی از کارخانه فولاد خوزستان را مشاهده می کنید.

بومی سازی بیش از 25000 قطعه در کارخانه فولاد خوزستان

اخبار
سه‌شنبه 11 بهمن 1401

به گزارش دنیای معدن، رضا طاهری در اولین ارزیابی عملکرد سالانه هفتگانه مجتمع فولادی کشور که امروز 11 بهمن 1401 در اهواز برگزار شد، اظهار داشت: شرکت فولاد خوزستان توانسته در تولید فولاد نسبت به سایر کارخانه‌های ذوبِ آهن و فولاد کشور عملکرد فوق العاده ای داشته باشد. وی افزود: فولاد خوزستان با ظرفیت تولید 3.8 میلیون تن در سال دومین تولیدکننده فولاد کشور است و پیش بینی می شود با اجرای برنامه ریزی های انجام شده برای سال 1410، 13.6 میلیون تن تولید کند.

رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد خوزستان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای بومی سازی قطعات و کاهش وابستگی به واردات، گفت: بالغ بر 25 هزار قطعه در شرکت فولاد خوزستان بومی سازی شده و گام های قابل توجهی در راستای بومی سازی قطعات در صنعت فولاد خوزستان برداشته شده است. شرکت.

طاهری با اشاره به اینکه در سال های اخیر شرکت فولاد خوزستان به عنوان یک شرکت پروژه محور فعال بوده است، اظهار داشت: 146 پروژه در شرکت فولاد خوزستان در دست اجرا است و 33 پروژه نیز در اولین روز دهه فجر انجام می شود که این پروژه ها از فردا شروع کنید پروژه زمزم 3، پروژه اسلب عریض، نیروگاه 521 مگاواتی فولاد خوزستان و بسیاری پروژه های دیگر از جمله چندین پروژه در دست اجرا از جمله پروژه های در دست اجرا هستند.

وی با توجه به تمرکز بر مسائل زیست محیطی و فضای سبز در شرکت فولاد خوزستان افزود: فولاد خوزستان بالغ بر 1400 میلیارد ریال پروژه توسعه زیست محیطی اجرا و بالغ بر 524 هکتار فضای سبز ایجاد کرده است که معادل پنج برابر تعهد این شرکت به سازمان محیط زیست است. مدیرعامل فولاد خوزستان در پایان بیان کرد: این شرکت علاوه بر نقش کلیدی خود در اقتصاد استان و کشور، با توجه ویژه به جوامع محلی و مسئولیت های اجتماعی خود نیز تاثیر بسزایی داشته است.


 

دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید