تولید مواد اولیه در ذوب آهن نمایش داده شده است.

رویکردهای ذوب آهن اصفهان در بخش معدن و تامین پایدار مواد اولیه

اخبار
شنبه 24 دی 1401

برای تامین پایدار مواد اولیه در ذوب آهن، برنامه ریزی شده است. وجیه اله جعفری معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایمیدرو در بازدید از دستاوردهای ذوب آهن اصفهان گفت: در جریان فعالیت معدنی این مجتمع عظیم صنعتی هستم، رویکردهای بسیار خوبی در بخش معدن در ذوب آهن اصفهان پیگیری می شود که به تامین پایدار مواد اولیه این شرکت در بلندمدت منجر می گردد.

وی افزود: وزارت صمت نیز آماده هرگونه همکاری با کارخانه ذوب آهن اصفهان است تا مواد اولیه معدنی در این کارخانه به محصول نهایی مورد نیاز بخش های مختلف کشور تبدیل شود.

 

تولید محصولات فولادی در ذوب آهن، نمایش داده شده است.

 

 ایرج رخصتی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز ضمن ارائه گزارش مبسوطی از فعالیت‌های معدنی شرکت گفت: ذوب آهن اصفهان با شرکت در مزایده، پهنه های معدنی خوبی را برنده شد و فعالیت های معدنی را به صورت تخصصی تا رسیدن به تامین پایدار مواد اولیه دنبال می کند تا بتواند در پایداری قیمت آهن تولیدی، نقش کلیدی ایفا نماید.

وی افزود: ذوب آهن اصفهان احداث خطوط تولید تا مرحله ریخته گری شمش بیرون از کارخانه را در دستور بررسی اولیه دارد و دانش و تجربه بیش از نیم قرنی کارخانه نیز بزرگترین پشتیبان ورود به این عرصه است و سبب شده این مجتمع عظیم صنعتی حدود ۹۰ درصد از قطعات و تجهیزات مورد نیاز کارخانه را بومی سازی کند. و برنامه بلند مدت را ممکن سازد.

دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید