بنر دعوت به نمایشگاه فولاد در تصویر نمایش داده شده است.

چهارمین جشنواره ملی فولاد ایران افتتاح شد

اخبار
سه‌شنبه 20 دی 1401

چهارمین نمایشگاه ملی فولاد ایران با حضور فولادسازان مطرح کشور و تولیدکنندگان مواد، قطعات و تجهیزات صنعت فولاد افتتاح شد. به گزارش دنیای معدن، صبح امروز، سه‌شنبه ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۱، چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با حضور فولادسازان مطرح کشور و تولیدکنندگان مواد، قطعات و تجهیزات صنعت فولاد افتتاح شد.

این رویداد تخصصی که به همت انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران برگزار می شود، شرکت های بزرگ فولادی و معدنی کشور همانند: فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان، کارخانه ذوب آهن اصفهان، کارخانه فولاد خراسان، معدنی و صنعتی گل‌گهر، معدنی و صنعتی گل‌گهر، سنگ آهن گهر زمین، هلدینگ میدکو، فولاد هرمزگان، فولاد کاوه جنوب، آهن و فولاد ارفع، فولاد آلیاژی ایران و… حضور دارند. غرفه گروه فولاد مبارکه در سالن B نمایشگاه، پذیرای بازدیدکنندگان است.

 

فرآیند تولید آهن به تصویر کشیده شده است.

 

برگزاری میز تعمیق ساخت داخل زنجیره آهن و فولاد با امضای قراردادهایی در حوزه بومی سازی و توسعه تکنولوژی، انعقاد تفاهم نامه چند جانبه حمایت از بومی سازی در زنجیره آهن و فولاد، تقدیر از چهره های تاثیرگذار زنجیره آهن و فولاد ایران، اهدای تندیس جایزه ملی فولاد ایران به برگزیدگان (شرکت های دانش بنیان و سازندگان برتر داخلی)، در این رویداد اجرا خواهد شد.

گفتنی است، چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد با رویکرد بومی‌سازی، افزایش توان ساخت داخل و توسعه تکنولوژی، با حضور مدیران شرکت‌های بزرگ فولادی و معدنی در کنار شرکت‌های دانش بنیان و سازندگان مطرح داخلی، به مدت سه روز (از ۲۰ الی ۲۲ دی ماه) در هتل المپیک تهران برگزار می شود و بازدید از بخش نمایشگاهی آن برای عمومی علاقه مندان آزاد است. در این نمایشگاه تولیدات ملی و بومی به نمایش گذاشته شده اند.

دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید