در تالار بورس فولاد، روز شلوغی تجربه می شود.

روز شلوغ فولادی بورس کالا!

اخبار
شنبه 21 آبان 1401

طبق جدیدترین اطلاعیه عرضه بورس کالا، روز شنبه ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۱، یک میلیون و ۸۴۵ هزار و ۹۴۰ تن محصول فولادی در تالار حراج باز و صنعتی بورس کالا عرضه می‌شود که این سبد شامل شمش بلوم، میلگرد کلاف، میلگرد ساده صنعتی، ناودانی، تیرآهن، سنگ آهن دانه بندی، کنسانتره سنگ آهن، گندله سنگ آهن ، سنگ آهن کلوخه ،آهن اسفنجی، ورق سرد خودرو، ورق سرد لوازم خانگی، ورق گالوانیزه خودرو و ورق گرم خودرو است.

در همین حال، ۶۷ هزار و ۲۸۰ تن شمش بلوم با قیمت پایه ۱۵۶ هزار و ۶۰ ریال عرضه می‌شود. بررسی‌ها حاکی از آن است که حجم عرضه این محصول نسبت به هفته اخیر ۲٫۰۶ درصد کاهش نشان می دهد.

همچنین در معاملات روز شنبه بورس کالا ۲ هزار و ۴۲ تن ناودانی با قیمت پایه ۱۶۸ هزار و ۸۳ ریال عرضه می‌شود، ضمن اینکه قیمت ناودانی پایه در معاملات روز شنبه نسبت به هفته اخیر ۱٫۳ درصد افزایش یافته است.

در ادامه ۴ هزار و ۵۵۰ تن میلگرد کلاف با قیمت پایه ۱۵۸ هزار و ۷۹۵ ریال عرضه می‌شود که حجم عرضه این محصول نسبت به هفته قبل ۵٫۹ درصد کاهش یافته است.

 

image not found

 

علاوه بر این، برای ۴۰۷ هزارتن کنسانتره سنگ آهن قیمت پایه ۲۲ هزار و ۸۱۴ ریال در نظر گرفته شده است.

همچنین برای ۷۲ هزارتن آهن اسفنجی قیمت پایه ۷۷ هزار و ۷۸۸ ریال در نظر گرفته شده است که قیمت پایه آن ۲٫۵ درصد افزایش و حجم عرضه این محصول ۲٫۷ درصد کاهش نشان می دهد.

در این میان، ۶۰۰ هزار تن گندله سنگ آهن با قیمت پایه ۲۹ هزار و ۴۰۱ ریال عرضه می‌شود که قیمت پایه این محصول ۲٫۴ درصد افزایش را تجربه کرده است.

در ادامه ۱۱ هزار و ۶۳۸ تن  تیرآهن و ۸۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی این هفته با قیمت پایه ۱۸۳ هزار و ۳۹ ریال و ۷ هزار و ۱۶۷ ریال در بورس کالا عرضه می‌شوند. همچنین ۴۵ هزار تن ورق سرد خودرو و ۱۵ هزار تن ورق سرد لوازم خانگی با قیمت پایه ۲۵۷ هزار و ۶۰۰ ریال عرضه می شوند. ضمن اینکه برای ۷ هزار تن ورق گالوانیزه خودرو قیمت پایه ۲۸۱ هزار و ۱۱ ریال و برای ۳۰ هزار و ۳۰ تن ورق گرم خودرو قیمت پایه ۱۶۸ هزار و ۶۴۱ ریال در نظر گرفته شده است. قیمت ورق عرضه شده در بورس کالا، در حالت پایه طبق ارقام زیر است.

کنسانتره سنگ آهن و سنگ آهن دانه بندی و سنگ آهن کلوخه در تالار حراج باز بورس کالا معامله می شوند.

دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید