مس در تصویر نشان داده شده است.

رشد 5.3 درصدی نرخ مس

اخبار
دوشنبه 16 آبان 1401

در دو هفته اخیر قیمت مس در بورس فلزات لندن روندی افزایشی داشته و میزان موجودی آن در انبارهای بورس کاهش یافته است.

نرخ مس در روز جمعه 13 آبان ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز پنج‌شنبه 12 آبان ماه، 5.3 درصد معادل 395 دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، 3.2 درصد رشد را تجربه کرد و به هفت هزار و 905 دلار رسید. قیمت مس، در روز پنج‌شنبه 12 آبان ماه، هفت هزار و 510 دلار بود. به طور کلی قیمت ورق مسی، پروفیل مسی و سایر مشتقات مس، با این تغییرات، نوسان خواهد کرد.

قیمت سه ماهه مس در معاملات جمعه 13 آبان ماه، 5.2 درصد معادل 391 دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، 3.5 درصد رشد داشته است.

روند نرخ و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر در نمودار 1 قابل مشاهده است. طبق این نمودار، موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه 13 آبان ماه، با کاهش پنج هزار و 375 تنی، از 93 هزار و 975 تن به 88 هزار و 600 تن رسیده است.

 

image not found

 

طبق نمودار 2، روز جمعه 13 آبان ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط بکواردیشن به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با منفی 29 دلار بر تن گزارش شده که نسبت به پنج‌شنبه 12 آبان ماه، با کاهش چهار دلار بر تن همراه بوده است. 

 

image not found

 

این تغییرات بر نرخ آهن و تمامی فولادهای آلیاژی بی اثر نخواهد بود. شما می‌توانید تغییرات داخلی نرخ مس و سایر محصولات را در سایت گرفت، به صورت روزانه پیگیری نمایید.

دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید