راه اندازی تولید بیلت در چهارمحال بختیاری تایید شد.

تکمیل زنجیره تولید فولاد در چهارمحال بختیاری

اخبار
چهارشنبه 27 مهر 1401

تکمیل چرخه تولید فولاد در استان چهارمحال و بختیاری، به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان ضروری است.

سجاد رستمی در گفت و گویی بیان کرد: راه اندازی واحد تولید بیلت در چهارمحال و بختیاری به منظور تکمیل زنجیره تولید فولاد در این استان انجام می شود.

وی افزود: با اجرای طرح تولید بیلت در چهارمحال و بختیاری قیمت شمش آهن مورد نیاز برای تولید مقاطع دیگر تحت تاثیر قرار گرفته و زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این استان تا ۳ سال دیگر فراهم می شود که از این تعداد ۳۰۰ نفر به طور مستقیم و ۲۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم است.

رستمی تصریح کرد: طرح های توسعه و تکمیل زنجیره تولید فولاد در چهارمحال و بختیاری از مهم ترین نیازهای حوزه صنعت در استان به شمار می رود.

 

تولید بیلت نشان داده شده است.

 

وی یادآور شد: به همین منظور پیگیری هایی از سوی مسئولان ارشد چهارمحال و بختیاری در سطح ملی انجام شده است که نهایی شدن آن به تحول در توسعه و تکمیل زنجیره تولید فولاد استان، اشتغال زایی، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی منجر خواهد شد.

رستمی تأکید کرد: چهارمحال و بختیاری هم اکنون ۹۲۶ واحد صنعتی فعال دارد که در این واحدهای تولیدی بیش از ۲۳ هزار نفر مشغول به کار هستند.

با اجرای این طرح علاوه بر تکمیل زنجیره تولید فولاد استان، زمینه کارآفرینی برای افراد بسیاری فراهم می‌شود و قیمت آهن در تمامی مقاطع، در این استان، تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید