جایزه تک ستاره تعالی سازمانی برای شرکت فولاد سنگان

جایزه تک ستاره تعالی سازمانی برای شرکت فولاد سنگان

اخبار
دوشنبه 09 اسفند 1400

امیر رضا‌زاده، مدیر مهندسی صنایع و تعالی سازمانی شرکت فولاد سنگان، در گفتگویی با رسانه ها گفت: 

شرکت فولاد سنگان که به‌عنوان بزرگترین واحد تولیدی کنسانتره و گندله شرق کشور شناخته می شود؛ با جدیت در مسیر تعالی و رشد در حال حرکت است.

مدیر تعالی سازمانی شرکت فولاد سنگان، پس از کسب جایزه تقدیرنامه تک‌ستاره در نوزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی که توسط مرکز تعالی سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، اظهار کرد: 

بر اساس برنامه‌ای که از قبل داشتیم، امسال هم برنامه‌ و هم عملکرد ما، سطحی بالاتر از جایزه‌ای داشت که به ما تعلق گرفت.

 

جایزه تک ستاره تعالی سازمانی سال 1400 به شرکت فولاد سنگان تعلق گرفت.

 

مدیر تعالی سازمانی شرکت فولاد سنگان با بیان اینکه این سازمان توانسته است در طی دوسال گذشته جهش بسیار خوبی در حوزه تعالی سازمانی از خود نشان دهد گفت:

 این شرکت با رشد 2 پله ای در ارزیابی شش ماهه اول سال 1400 گروه فولاد مبارکه مفتخر به کسب رتبه نخست در این رتبه بندی گردیده است. فولاد سنگان با پیاده سازی موفقیت آمیز نظام مدیریت استراتژیک و نظام مدیریت فرایندی توانسته است به این مهم دست یابد.

همچنین از دوره گذشته تا کنون، این شرکت موفق به اخذ سه ایزوی 9001 و 14001  و 45001 در حوزه کیفیت از شرکت DQS آلمان شده است.

ضمنا شرکت فولاد سنگان در طی یک سال گذشته، نظام آراستگی سازمانی را با تعریف 130 پروژه بهبود و اجرای 80 مورد آن در دست اقدام دارد که اصلاحات مفیدی برای شرکت به همراه داشته است.

رضا‌زاده بیان کرد: 

با انجام خودارزیابی های دقیق در حوزه فرآیند ‌های سازمان، 480 مورد پروژه بهبود شناسایی شده است که 81 مورد آن در حال پیاده‌سازی و اقدام می‌باشد.سایر موارد شناسایی شده بر اساس برنامه زمان‌بندی و اولویت تعریف شده در سال‌های آتی پیگیری و اجرا خواهد شد. هدفگذاری ما این است که برای سال آینده جهت دریافت تقدیرنامه سه‌ستاره برنامه‌ریزی کنیم و خودمان را ارتقاء دهیم و این مسیر را طی کنیم.

وی با اشاره به کسب تقدیر نامه تک ستاره جایزه تعالی سال 1400 گفت:

علی رغم همه تلاشهای صورت گرفته توسط همکاران ما در مجموعه فولاد سنگان، بنا به اختلاف نظرهایی که با تیم ارزیاب  وجود داشت در حق فولاد سنگان کم لطفی شد و این شرکت علی رغم شایستگی کسب رتبه های  بالاتر، در جایگاه تقدیر نامه تک ستاره باقی ماند.

امیر رضازاده در انتها اضافه کرد: 

برنامه‌ریزی و کنترل بسیار خوب فولاد مبارکه اصفهان باعث شده است تا شرکت‌های گروه در یک چارچوب مشخص حرکت خوب و روبه جلویی داشته باشند. شرکت فولاد مبارکه در بخشهای مختلف، سیاست‌های ابلاغی را برای شرکت‌های گروه، از جمله شرکت فولاد سنگان در نظر گرفته و مشخص کرده است تا ما در راستای این سیاست‌ها حرکت کنیم. البته در برخی مواقع اقدامات گسترده‌تری نیز انجام شده است و این سیاست‌‌های ابلاغی به ما کمک کرده است تا مسیر تعالی را به‌خوبی طی کنیم.

دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید