حضور ذوب آهن در نمایشگاه بین المللی اختصاصی جمهوری اسلامی ایران

حضور ذوب آهن در نمایشگاه بین المللی اختصاصی جمهوری اسلامی ایران

اخبار
یکشنبه 08 اسفند 1400

شنبه 7 اسفند ماه سال 1400 در پایتخت تاجیکستان، شهر دوشنبه، ششمین نمایشگاه بین المللی اختصاصی جمهوری اسلامی ایران توسط محمد تقی صابری، سفیر ایران در تاجیکستان، و جمشید جمعه خان زاده، وزیر صنعت این کشور افتتاح شد.

ذوب آهن اصفهان در این نمایشگاه که تا روز سه شنبه ۱۰ اسفند ماه مطابق با ۲۴ الی ۲۷ فوریه ۲۰۲۲در محل کاخ بربد در حال برگزاری است با برپایی غرفه و نمایش محصولات تولیدی خود حضوری فعال دارد.

 

ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه بین المللی اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان حضور یافت.

 

در روز آغازین این نمایشگاه، محمد تقی صابری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان، جمشید جمعه خان وزیر صنعت تاجیکستان و یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی با حضور در غرفه کارخانه ذوب آهن اصفهان با دستاوردهای تولیدی و محصولات صادراتی این کارخانه آشنا شدند.

جمشید جمعه خان زاده وزیر صنعت تاجیکستان در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان ضمن آشنایی با نمونه محصولات فولادی ذوب آهن اصفهان گفت:

تولیدات صادراتی ذوب آهن اصفهان از دیرباز برای کشور ما از اهمیت خاصی برخوردار بوده و من از تمام سازمان ها، مقامات و متخصصان کشورمان درخواست و دعوت کرده‌ام که طی روزهای برگزاری نمایشگاه از موفقیت ها و تجربیات فوق العاده ذوب آهن اصفهان بازدید و استفاده نمایند.

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی نیز در این بازدید با اشاره به روابط اقتصادی ۳۰ ساله ایران و تاجیکستان گفت: 

در نمایشگاه بین المللی اختصاصی جمهوری اسلامی ایران، علاوه بر ذوب آهن اصفهان، 80 شرکت بزرگ ایرانی از 9 استان کشور نیز حضور دارند. او ذوب آهن اصفهان را به عنوان یک شرکت موفق در زمینه تولید و صادرات محصولات فولادی معرفی کرد و از دیگر شرکت ها خواست تا از ظرفیت‌ها و بازار موجود در تاجیکستان استفاده‌های لازم را ببرند. 

دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید