ثبت رکورد جدید روزانه انتقال تختال در فولاد مبارکه اصفهان

ثبت رکورد جدید روزانه انتقال تختال در فولاد مبارکه اصفهان

اخبار
دوشنبه 25 بهمن 1400

رئیس آماده‌سازی تختال ناحیه فولادسازی فولاد مبارکه گفت:

در ادامه عملکرد موفقیت‌آمیز ناحیه فولادسازی پس از تولید انبوه تختال با ضخامت ۳۰۰ میلی‌متر، واحد آماده‌سازی تختال رکورد جدید انتقال تختال از انبارهای بیرونی به نورد گرم را در ایام مبارک دهه فجر به نام خود ثبت کرد.

محسن احمدی رئیس آماده‌سازی تختال ناحیه فولادسازی اعلام کرد:

همکاران تلاشگر واحد آماده‌سازی تختال ناحیه فولادسازی با ثبت رکوردهای دیگر در زمینه حمل تختال به ناحیه نورد گرم به تعداد ۴۲۵ عدد تختال و تناژ ۸۳۰۰ تن و ۴۳۷ عدد تختال به تناژ ۷۱۲۰ تن در بهمن‌ماه ۱۴۰۰ موفقیت دیگری را در سال «تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی» به نام خود ثبت کردند.

 

ناحیه فولادسازی فولاد مبارکه میزان تولید تختال را به میزان زیادی افزایش داد.

 

با اعلام این خبر افزود:

در ادامه عملکرد موفقیت‌آمیز ناحیه فولادسازی پس از تولید انبوه تختال با ضخامت ۳۰۰ میلی‌متر ،در دی‌ماه، واحد آماده‌سازی تختال رکورد جدید انتقال تختال از انبارهای بیرونی به نورد گرم را در ایام مبارک دهه فجر به نام خود ثبت کرد.

محس احمدی ضمن اشاره به حمایت‌های بی‌دریغ مدیریت ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم و عزم راسخ کارکنان واحد آماده‌سازی تختال، اصلاح فرایندهای موجود را از عوامل اصلی این موفقیت برشمرد و ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته و همچنین اهتمام کلیه کارکنان واحدهای پشتیبانی، عملکرد درخشانی تا پایان سال ۱۴۰۰ در زمینه حمل اسلب ثبت شود.

وی در پایان از حمایت‌های مدیریت ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، واحدهای برنامه‌ریزی ناحیه فولادسازی و نورد گرم و همچنین شرکت‌های پیمانکاری که در دست‌یابی به این رکورد ایفای نقش کردند تشکر و قدردانی کرد.

 

دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید