نقش حیاتی کارخانه گل‌گهر در زنجیره فولاد کشور

نقش حیاتی کارخانه گل‌گهر در زنجیره فولاد کشور

اخبار
سه‌شنبه 19 بهمن 1400

مهندس علی قناعت، مدیر برنامه‌ریزی استراتژیک و سرمایه‌گذاری شرکت گل‌گهر اظهار داشت:

گل‌گهر در ده سال گذشته برنامه و چشم‌اندازهایی داشته است که با درایت مدیران ارشد شرکت ارزش بازار گل‌گهر بیش از ۱۰۰ برابر شده است و این شرکت تبدیل به یکی از بزرگترین نقش‌آفرینان صنایع بالادست زنجیره فولاد شده است.

وی در ادامه ضمن اشاره به تفکر استراتژیک مدیران این شرکت در افق ۱۴۱۰ گفت:

نخستین مرحله در روند تدوین استراتژی‌ها و نحوه هدایت آن، تشخیص مسائل است که در آن به شناسایی نقاط تمرکز و پرهیز از تبدیل استراتژی به فهرست آرزوها توجه می‌شود.

وی افزود:

از موارد دیگری که مدیران گلگهر بر روی آن تمرکز دارن می توان به سرمایه‌گذاری و تحلیل کسب و کار و همچنین برنامه جامع مالی شرکت‌ها اشاره کرد.

 

در این تصویر نمایی از کارخانه گل گهر را مشاهده می کنید.

 

در بخش سرمایه‌گذاری و تحلیل کسب و کارها، به بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری کلان پرداخته می شود و اگر از لحاظ فنی و اقتصادی قابل اجرا باشند، طرح مورد نظر در سطوح بالاتر پیشنهاد شود.

در حوزه برنامه‌ریزی جامع مالی شرکت‌ها، تلاش بر آن است که با نگاهی کلی و فراگیر در بلند مدت با این موضوع برخورد شود تا سود آوری و بهره وری به حداکثر خود در این بخش برسد.

قناعت گفت:

در ۱۰ ماهه گذشته، تمرکز مدیران بر این بوده است که هم افزایی بیشتری نسبت به گذشته بین شرکت‌های فعال در منطقه گل‌گهر ایجاد کنند و برنامه‌های خود را در حوزه تدوین استراتژی، سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی جامع مالی با توجه به شرایط منطقه انجام دهند به صورتی که با تفکر مدیران ارشد همسو باشد.

امید بر آن است که به پشتوانه تفکر استراتژیک رهبران ارشد و همچنین انگیزه و همت بالای کارپذیران و پرسنل همچون گذشته آینده گل‌گهر بر مسیر توسعه پایدار، استوار باشد.

دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید