اهدای واحد نمونه صنعتی به فولاد خوزستان

اهدای واحد نمونه صنعتی به فولاد خوزستان

اخبار
دوشنبه 18 بهمن 1400

۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۰ و همزمان با دهه مبارک فجر،‌‌ سی و سومین جشنواره امتنان با حضور رضا نجاتی معاون سیاسی و رضا فتوحی معاون اقتصادی استاندار، ارسلان غمگین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی و جمعی از مدیران عامل شرکت‌ها و سازمان‌ها و کارگران نمونه استان خوزستان در سالن همایش‌های ساختمان شهید دقایقی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان برگزار شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان در این همایش گفت: 

انگیزه بخشی، اعتماد آفرینی و ترویج روح صداقت و همدلی در جامعه کار و توجه بیشتر به مسائل جامعه، نیازها و انتظارات قشر کارگری، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه از جمله اهداف برگزاری جشنواره امتنان است.

ارسلان غمگین افزود:

 این جشنواره هر ساله با هدف تجلیل از کارگران، گروه‌های کاری و واحد‌های نمونه و به‌منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و در دو مرحله استانی و کشوری و در سه بخش: صنعت، خدمات و کشاورزی انجام می‌شود.

 

تندیس نمونه صنعتی به شرکت فولاد خوزستان واگذار شد.

 

رضا نجاتی معاون سیاسی استاندار خوزستان در این مراسم گفت:

کشورهای در حال توسعه در چندین شاخص پیشرو هستند و یکی از شاخص‌ها بحث تولید است.

وی گفت: 

شاخص‌ترین و محوری‌ترین موضوع در پیشرفت یک جامعه، نیروی انسانی است و باید نگاه ویژه به حوزه منابع انسانی داشته باشیم.

در ادامه رضا فتوحی معاون اقتصادی استاندار خوزستان اظهار داشت:

خوزستان دارای پتانسیل بسیار بالا و سرزمین فرصت‌هاست و باید در جهت جهش تولید اقدامات بیشتری با نوآوری‌های جدید انجام دهیم.

 

 

گزارش خبرنگار ما حاکی است، در پایان این همایش دکتر علیرضا مخبر دزفولی به نمایندگی از مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان تندیس واحد نمونه استان خوزستان را از مسئولان همایش دریافت نمود.

گفتنی است، حسن کاوسی بلوطکی از کارکنان شرکت فولاد خوزستان نیز تندیس کارگر نمونه در بخش صنعت را در این جشنواره دریافت نمود.

دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید