نمودار قیمت میلگرد ایوان غرب در سال 1402

نمودار قیمت میلگرد ایوان غرب در سال 1402

نمودار قیمت آهن آلات در سال 1403
یکشنبه 21 شهریور 1400

میلگرد ایوان غرب یکی از محصولات پرمصرف ساختمانی است. به همین دلیل هنگام خرید میلگردهایی با مقاومت بالا، باید دقت کافی و لازم را داشته باشید. کارخانه تولید میلگرد ایوان غرب، یکی از برندهای معروف و محبوب تولید کننده انواع میلگرد در نزدیکی پایتخت است. از این رو به دلیل به کارگیری کیفیت بالای مواد اولیه در ساخت این مقاطع فولادی، نمودار قیمت میلگرد، در برند ایوان غرب در سال 1402، از اهمیت بالایی برای فعالان این حوزه و خریداران برخوردار است.

نمودار قیمت میلگرد 8، 16 و 18 ایوان غرب

عوامل بسیاری در نمودار تغییرات قیمت میلگرد ایوان غرب موثر است. این تغییر قیمت را در سایزهای 8، 16 و 18 که پرفروش‌ترین سایزهای میلگرد ایوان غرب است مشاهده خواهیم کرد. به طور کلی، افزایش تقاضا موجب کاهش قیمت و افزیش دلار، قیمت میلگرد را افزایش می‌دهد. از جمله مهم‌ترین فاکتور‌های موثر در قیمت میلگرد ایوان غرب، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش قیمت دلار
  • سقوط بازار بورس 
  • تاثیر بودجه اختصاص یافته به بخش عمرانی
  • عوارض تعیین شده بر مواد اولیه محصولات فولادی

علاوه بر این، افزایش تقاضای میلگرد در بازه‌های مختلف زمانی با یکدیگر متفاوت است. در فصل بهار و تابستان و دو سه ماه آخر هر سال به دلیل افزایش میزان تقاضا، قیمت آهن و میلگرد قزوین به صورت کیلویی کاهش یافته و این موضوع به نفع خریدار خواهد بود. بنابراین در خرید میلگرد ایوان غرب به فاکتور تغییر فصل نیز توجه ویژه داشته باشید.

 البته از عوامل تاثیرگذار دیگر بر نمودار قیمت میلگرد ایوان غرب، روی کار آمدن دولت جدید و سیاست‌های به‌کار‌گرفته شده دولت سیزدهم است. خدمات قیمت‌گذاری و نشان دادن نمودار تغییرات قیمت میلگرد ایوان غرب به متخصصان این حوزه و خریداران این محصول فولادی کمک می‌کند تا مواد استراتژیک را در بهترین زمان خریداری نمایند. برای مشاهده قیمت میلگرد امروز برندهای مختلف به لیست قیمت مربوطه در سایت مراجعه کنید.

دیدگاه یا سوال خود را به اشتراک بگذارید